صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

سود بازرگانی لاستیک‌های وارداتی کاهش یافت/ تامین منابع جدید برای تسویه بدهی دولت به گندمکاران

۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸:۱۷
کد خبر: ۴۷۳۹۸۷۸
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی دولت از موافقت هیئت وزیران هیئت وزیران برای کاهش سود بازرگانی انواع لاستیک‌های وارداتی خودرو‌های سواری خبر داد و گفت: افزایش میزان تولید لاستیک خودروی سواری در حال اجرا است.

خبرگزاری میزان - علی بهادری جهرمی امروز، چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ و در حاشیه جلسه هیئت دولت با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: متاسفانه نهاد‌های متولی که ادعای دفاع از صلح و حقوق بشر را داشتند تماشاچی این حجم از درنده خویی و وحشی‌گری این پادگان نظامی هستند.

وی با بیان اینکه ایالات متحده باید پاسخگوی قرار گرفتن این حجم از سلاح در اختیار رژیمی که هیچ خط قرمزی ندارد باشد گفت: ادامه این جنایات کارآمدی نظام حقوقی بین المللی را از بین می‌برد.

سخنگوی دولت درباره مصوبات امروز هیئت وزیران نیز گفت: در جلسه امروز استاندار خراسان جنوبی مهمان هیئت وزیران بود و گزارشی از پیشرفت مصوبات سفر‌های استانی و شعار‌ها و وعده‌های دولت داده شد و در این باره تصمیم گیری‌های لازم اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: به منظور تثبیت و تقویت حوزه حمایتی بیمه‌ای از کشاورزان روستاییان و عشایر، امروز اساسنامه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر به تصویب هیئت وزیران رسید.

بهادری جهرمی درباره افزایش قیمت‌ها در بازار لاستیک خوردرو نیز گفت: پیش از این هیئت وزیران تصمیم‌گیری‌ و برنامه‌ریزی لازم را در خصوص افزایش میزان تولید لاستیک خودروی سواری پیش‌بینی کرده بود که در مرحله اجرا است با این حال برای کوتاه مدت، چون بخشی از این لاستیک‌ها باید از محل لاستیک‌های وارداتی تامین شود، هیئت وزیران موافقت کرد تا سود بازرگانی انواع لاستیک‌های خودرو‌های سواری کاهش پیدا کند تا قیمت تمام شده این لاستیک‌های وارداتی کاهش یابد.

سخنگوی دولت گفت: مصوبه دیگر هیئت وزیران درباره حمایت از صیادان وفعالان حوزه گردشگری دریایی به منظور نوسازی و به‌سازی قایق‌ها با اعطای اعطای تسهیلات قرض الحسنه به این افراد بود.

وی گفت: امروز همچنین موصبه‌ای برای پیش بینی و تعیین محل تامین منابع تسویه باقی مانده بدهی دولت به گندمکاران اتخاذ و منابعی برای تسویه پیش بینی شد که ظرف چند روز آینده اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *