صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس کل دادگستری اصفهان: ۲ کمیته برای رصد فعالیت‌های انتخاباتی تشکیل شد

۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲:۴۰
کد خبر: ۴۷۳۹۴۳۸
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان اصفهان از تشکیل و شروع به‌کار ۲ کمیته زیرمجموعه ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی خبر داد و گفت: این دو کمیته مشغول رصد فعالیت‌های انتخاباتی در فضای مجازی و فیزیکی شده است.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین اسداله جعفری در سومین نشست ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی دادگستری استان اصفهان که با موضوع تبلیغات زودهنگام برگزار شد، با اشاره به قانون در خصوص نحوه و زمان تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی اظهار کرد: با توجه به وجود قوانین مربوطه نحوه و زمان شروع و پایان تبلیغات نامزد‌های انتخابات مشخص است و همه نامزد‌های انتخابات موظف به رعایت قانون هستند.

رئیس کل دادگستری اصفهان از تشکیل و شروع به‌کار دو کمیته زیر مجموعه ستاد  پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی خبر داد و گفت: قانون‌گذار برخی از مصادیق تبلیغات زود‌هنگام انتخاباتی را مشخص کرده و برخی دیگر به دلیل تنوع در شیوه‌ها و شگرد‌های تبلیغاتی، در قانون مشخص نشده است. دو کمیته با موضوع تبلیغات زودهنگام، زیرمجموعه این ستاد تشکیل شد و مشغول رصد فعالیت‌های انتخاباتی در فضای مجازی و فیزیکی شده است.

وی تاکید کرد:چنانچه تخلفی مشاهده شود در این مرحله تذکر داده می‌شود و پس از تایید‌ صلاحیت‌ها و مشخص‌شدن کاندیدا‌های نهایی با تشکیل جلسات توجیهی با نامزدها، دست‌اندر‌کاران انتخابات و دستگاه‌های متولی که قانون مشخص کرده در مسیر پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی گام بر‌خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین جعفری در پایان ابراز امیدواری کرد: با انسجام و هماهنگی بین نهاد‌های نظارتی و اجرایی، انتخابات پیش‌رو، با سلامت و پرشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *