صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

فرمانده نیروی پدافند هوایی:

ارتش با ارتقای آمادگی‌های نظامی و معنوی از حدود و ثغور کشور حراست می‌کند

۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵:۰۳
کد خبر: ۴۷۳۹۴۰۶
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: ارتش با ارتقای آمادگی‌های نظامی و معنوی گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا در حراست از حدود و ثغور میهن عزیز اسلامی است.

خبرگزاری میزان - به گزارش دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در جمع کارکنان این نیرو اظهار داشت: ما سرباز ولایت هستیم و برای اثبات این سربازی باید تمام تلاش خود را به‌کار بگیریم تا فردایی متفاوت و بهتر از امروزمان داشته باشیم.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با بیان اینکه کارکنان عقیدتی سیاسی به دلیل عضویت در این سازمان مسئولیت سنگینی بر دوش دارند، گفت: کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی به دلیل ماهیت فرهنگی کارشان در واقع مرزبانان عرصه فرهنگی هستند و تلاش آن‌ها مجاهدت خاموش است.

وی افزود: بی‌تردید تلاش‌‏های کارکنان مؤمن این نهاد ارزشمند در راستای تقویت ارزش‌‏های معنوی و تربیت جوانان متدین در نیرو‌های ارتش، موجب ارتقای معنویت ارتش جمهوری اسلامی شده و توان و روحیه رزمی کارکنان ارتش در مقابله با دشمنان و دنیای کفر و استکبار را تقویت کرده است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش اضافه کرد: کارکنان عقیدتی سیاسی مسئولیت سنگینی در عرصه فرهنگی و مقابله با جنگ ترکیبی و نرم دشمن بر عهده دارند و پیشگامان جهاد فرهنگی هستند.

امیر صباحی‌فرد خاطرنشان کرد: صدور فرمان تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی به‌منظور تقویت بن‌مایه‌های اعتقادی ارتش جمهوری اسلامی ایران با سلاح ایمان و بینش عمیق دینی و سیاسی، از برکات تدابیر ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) بود.

وی افزود: ارتش متخصص و شجاع با بازوی ایمان و اخلاص، در طول هشت سال دفاع مقدس و با تمسک به قرآن و آرمان‌های الهی، مصداق واقعی جهاد فی سبیل الله و ادامه‌دهنده راه امام حسین (ع) شد و لقب زیبا و ماندگار «شجره طیبه» را از فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) دریافت و به‌عنوان نشانی پرافتخار بر سینه نصب کرد تا سربلندتر از همیشه با ارتقای آمادگی‌های نظامی و معنوی، گوش به فرمان معظم‌له در حراست از حدود و ثغور میهن عزیز اسلامی باشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *