صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

لزوم پرداخت به موقع مطالبات کشاورزان به ویژه گندمکاران

۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸:۲۰
کد خبر: ۴۷۳۹۳۰۵
دسته بندی‌: سیاست ، عمومی
سرپرست سازمان هدفمندی یارانه‌ها به همراه معاونین خود با حضور در دیوان محاسبات کشور با دستغیب رئیس کل این نهاد نظارتی دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، در جلسه سرپرست سازمان هدفمندی یارانه‌ها با دستغیب، علی عسگری گزارشی از عملکرد سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در زمینه خرید گندم از کشاورزان و تامین منابع خرید گندم ارائه و کمبود‌های این حوزه را تشریح کرد.

وی اقدامات این سازمان برای تامین بدهی گندمکاران را بازگو کرد و گفت: آماده‌ایم تا هر اقدام لازمی را برای تامین حقوق کشاورزان انجام دهیم تا حقی از آن‌ها تضییع نشود. در ادامه، سرپرست سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گزارشی از درآمد‌های این سازمان ارائه و ضمن تقدیر از دیوان محاسبات کشور برای تسهیل گری امور و کمک به دستگاه‌های اجرایی، افزود: دیوان محاسبات همواره یاری گر دستگاه‌های اجرایی بوده وکمک‌های خوب و به موقعی ارائه کرده است.
وی از اقدامات دیوان محاسبات کشور در خصوص برقراری انضباط مالی و شفافیت نیز تشکر کرد و خواستار ادامه ارائه راهکار‌های مناسب برای بهبود امور و راهبری بهتر سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها شد. در ادامه این دیدار، دستغیب رئیس کل دیوان محاسبات کشور نیز با تاکید بر اینکه این نهاد نظارتی موضوع «انضباط مالی و شفافیت» را به جدیت دنبال می‌کند، راهکار‌های لازم برای تامین حقوق کشاورزان را بیان کرد و گفت: پرداخت مطالبات کشاورزان به ویژه گندمکاران باید تسریع شود و دیوان محاسبات از هیچ نوع کمک و اقدامی برای پرداخت این مطالبات دریغ نخواهد کرد.

وی ضمن تاکید بر تمرکز حساب دستگاه‌ها در حساب واحد خزانه، افزود: منابع و مصارف هدفمندی یارانه‌ها باید مشخص بوده و طبق قانون عمل شود؛ البته دیوان محاسبات در این زمینه رصد و نظارت لازم را دارد و هر جایی که انحراف از معیار وجود داشته باشد، ورود خواهد کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *