صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس کل دادگستری اردبیل: هوشیاری و آمادگی مرزبانان مهمترین راهکار مقابله با دشمن است

۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶:۳۲
کد خبر: ۴۷۳۹۲۳۰
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان اردبیل به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و تعدادی از معاونین قضایی به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرمانده مرزبانی استان دیدار کرد.

خبرگزاری میزان_ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان اردبیل با تبریک هفته نیروی انتظامی به تمامی تلاشگران عرصه امنیت به ویژه در مرزبانی استان گفت: نیرو‌های مرزبانی استان با ایثار و شجاعت در جهت صیانت از مرز‌های میهن اسلامی جهاد‌گونه و شبانه‌روزی تلاش می‌کنند که الحمدالله این خدمات ارزشمند با بهره‌مندی از نیرو‌های متخصص و استفاده از ظرفیت فناوری‌های نوین بیش از پیش ارتقاء یافته و شاهد امنیت پایدار و با ثبات در طول مرز‌های استان هستیم.

وی با اشاره به هجمه‌ها و توطئه‌های بی‌شمار دشمنان بر علیه ملت ایران هوشیاری و آمادگی مرزبانان را از مهمترین راهکار‎های مقابله با دشمنان دانست و افزود: تلاش دستگاه قضایی استان هموراه بر این است که با کمک و پشتیبانی از اقدامات مجموعه مرزبانی استان گام‌های موثرتری در حفظ و ارتقاء امنیت استان برداشته باشد.

سردار سید شاهین اسمعلی فرمانده مرزبانی استان نیز در این دیدار از حمایت‌های دستگاه قضایی از اقدامات مرزبانی در تامین امنیت مرز‌های استان قدردانی کرد و این حمایت‌ها را پشتوانه و مایه دلگرمی مرزبانان دانست.

گفتنی است در پایان این دیدار با تقدیم لوح تقدیر از سوی حجت‌الاسلام‌والمسلمین کثیرلو از زحمات سردار اسمعلی فرمانده مرزبانی استان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *