صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مسئولان قضایی دادگستری اصفهان با ۲۴۲ نفر از مراجعان در ملاقات مردمی دیدار کردند

۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴:۱۷
کد خبر: ۴۷۳۹۱۷۸
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری اصفهان با بیان اینکه از ابتدای امسال تعداد ۴ هزار و ۳۴۲ مراجعه‌کننده موفق به ملاقات با مسئولان قضایی استان شدند، گفت: ۲۴۲ نفر از مراجعان نیز هفته گذشته در این برنامه، درخواست‌های حقوقی و قضایی خود را مطرح کردند.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام‌ والمسلمین اسداله جعفری، از ملاقات تعداد ۲۴۲ نفر از مراجعان با رئیس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و معاونان رئیس کل در هفته گذشته خبر داد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۴ هزار و ۳۴۲ مراجعه کننده موفق به ملاقات با مسئولان قضایی استان شدند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان هدف از انجام این ملاقات‌ها را شناسایی مشکلات و برطرف کردن موانع در روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی مراجعان عنوان کرد.

راهکار مواجهه با اسرائیلی‌های عهدشکن و خون‌ریز، مقاومت و مبارزه تا نابودی آنهاست

 هشتمین نشست شورای مدیران قضایی استان اصفهان با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاونان رئیس کل، دادستان‌ها و رؤسای حوزه‌های قضایی سراسر استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین اسداله جعفری در این نشست عملیات طوفان الاقصی توسط رزمندگان مقاومت فلسطین در مقابل رژیم اشغال‌گر قدس را نتیجه ظلم و نژادپرستی چند ده ساله صهیونیست علیه مردم بی‌گناه و بی‌دفاع فلسطین عنوان و خاطرنشان کرد: اشغال‌گری، کودک‌کشی و انجام رفتار‌های وحشیانه اسرائیلی‌ها در سرزمین‌های اشغالی سال‌ها ادامه داشته و غرب و آمریکا بیشترین حمایت را از آنان کردند؛ اکنون که برای اولین بار عملیاتی با این گستردگی علیه رژیم اشغال‌گر قدس صورت پذیرفته و این عملیات پاسخی به اقدامات پیشین اسرائیل و پیشگیری از حملات طراحی شده جدید این رژیم بود؛ پایگاه‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی آنان، طبق عادت همیشگی جای ظالم و مظلوم را عوض کرده‌اند.

وی افزود: بر اساس آیات شریفه قرآن، راهکار مواجهه با اسرائیلی‌های غاصب که همواره دو خصلت عهدشکنی و خون‌ریزی در وجودشان است تنها مقاومت و مبارزه تا نابودی آنهاست زیرا هر فتنه‌ای که در گوشه‌ای از جهان رخ می‌دهد نقش اسرائیلی‌ها به شکل مستقیم یا غیرمستقیم در آن مشهود است.

رئیس کل دادگستری اصفهان با اشاره به لزوم رعایت شایسته‌سالاری در انتصابات، گفت: همان‌گونه که نظام اسلامی، شایسته‌ترین و مردمی‌ترین و الهی‌ترین نظام‌هاست مسئولان و مدیران آن نیز باید از شایسته‌ترین و مردمی‌ترین انسان‌ها انتخاب شوند و مسئولان این‌چنینی مسئولانی هستند که در اعمال خود رضایت و خوشنودی خداوند را در نظر دارند نه رضایت عده‌ای خاص؛ چرا که گام برداشتن در مسیر رضایتمندی خداوند متعال، در مجموع، رضایتمندی عموم مردم را نیز در پی خواهد داشت و تلاش می‌شود الگوی انتصابات در دستگاه قضایی نیز به همین شکل ترسیم شود.

حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین جعفری در پایان بر حضور فعال و موثر دادستان‌های حوزه‌های قضایی در جلسات مرتبط با حفظ سلامت و امنیت انتخابات، بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی به ویژه ارتباط موثر با مجمع مطالبه‌گران، نظارت موثر بر بخش کشیک دادسراها، تقویت دفاتر حمایت از ایثارگران در تمامی حوزه‌های قضایی و اهتمام ویژه در جهت رسیدگی به پرونده‌های مسن در تمامی دادگستری‌های استان تاکید کرد.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *