صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس جمهور: مدعیان حقوق بشر باید پاسخگوی اعمال گروهک‌های تروریستی دست‌نشانده خود باشند

۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱:۰۵
کد خبر: ۴۷۳۸۹۵۹
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
 رئیس جمهور در دیدار با جمعی از خانواده شهدا و جانبازان حوادث تروریستی حرم شاهچراغ (ع)، گفت نام شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ همواره برفراز و فراموش نشدنی است و مدعیان حقوق بشر باید پاسخگوی اعمال گروهک‌های تروریستی دست‌نشانده خود باشند.

برگزاری میزان – آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های سفر دولت مردمی به استان فارس، عصر امروز پنجشنبه با جمعی از خانواده‌های شهدا و جانبازان دو حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس جمهور در این دیدار جنایات تروریسم تکفیری را امتداد تاریخی دشمنی دشمنان خدا و اهل بیت علیهم السلام با اهل ایمان عنوان کرد و افزود: امروز کسانی که ادعای حقوق بشر و آزادی بیان آن‌ها گوش فلک را کرده کرده باید پاسخگو باشند که چگونه گروهک‌های تروریستی دست نشانده و ماموریت یافته آن‌ها انسان‌های مومن را صرفا به جرم خداپرستی مورد هجوم قرار می‌دهند.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه نام شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) همواره برفراز و فراموش ناشدنی است، تصریح کرد: از خودگذشتگی و ایثار شهدا و خانواده آن‌ها مسئولیت دولتمردان را مضاعف کرده و امیدواریم با دعای خیر شما خانواده معزز شهدا بتوانیم رسالت خود در گره‌گشایی و رفع مشکلات کشور را به سرانجام برسانیم.

 انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *