صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

تقویت ناوگان امدادی هلال احمر با توزیع ۳۰۰ آمبولانس جدید

۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸:۵۳
کد خبر: ۴۷۳۸۲۴۷
رئیس جمعیت هلال‌احمر در مراسم افتتاح پایگاه امداد جاده‌ای آورزمان در شهرستان ملایر، از روند تجهیز ۳۰۰ آمبولانس خریداری شده و آغاز توزیع این آمبولانس‌ها در سراسر کشور خبر داد.

خبرگزاری میزان- به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر، صبح امروز در سفر به استان همدان و شهرستان ملایر، پایگاه امدادی جاده‌ای آورزمان در ملایر را افتتاح کرد.

کولیوند در این مراسم تاکید کرد: در کنار امدادگران و نجاتگران جوانی که از صمیم جان برای خدمت به مردم با هلال‌احمر همکاری می‌کنند، ناوگان امدادی این جمعیت نیز در حال نوسازی است.

وی گفت: ۳۰۰ آمبولانس خریداری شده در حال تجهیز است و به زودی توزیع آن‌ها در سراسر کشور آغاز می‌شود. همچنین ۶۰۰ خودرو نجات نیز خریداری شده که تا ۲ ماه آینده تحویل هلال‌احمر می‌شود.

وی با قدردانی از زحمات مدیرعامل هلال‌احمر استان و فرماندار و دیگر مسئولان همدان برای ساخت و تجهیز پایگاه امداد جاده‌ای شهدای آورزمان در ملایر گفت: هر جایی که به حضور، فعالیت و خدمات رسانی هلال‌احمر نیاز باشد، به سرعت وارد عمل می‌شویم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان در کشور افغانستان تاکید کرد: برای جمعیت هلال‌احمر فرقی نمی‌کند که حادثه در کدام نقطه رخ داده باشد، هر کجای دنیا اتفاقی برای مردم بیفتد از نگاه بشردوستی و نگاه دینی، هلال‌احمر برای کمک به مردم حادثه‌دیده اقدام می‌کند.

در زلزله روز گذشته کشور افغانستان نیز بنا به درخواست هلال‌احمر و دولت این کشور، اعلام آماده‌باش کردیم و تیم‌های آنست و زنده‌یاب هلال‌احمر ایران از صبح امروز به مناطق زلزله‌زده اعزام شده و در حال خدمت هستند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *