صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

دیدار رئیس قوه قضاییه با دانشجویان باعث رضایت‌مندی این قشر می‌شود

۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۲:۲۳
کد خبر: ۴۷۳۸۱۷۰
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
یک نماینده مجلس با بیان اینکه زمانی که دانشجویان در دیدار با رئیس قوه قضاییه قانع می‌شوند موجب امیدواری بیشتر در این قشر خواهد شد گفت: وقتی خواسته‌های دانشجویان مورد توجه قرار می‌گیرد نسبت به مسئولان رده بالای کشور خوش‌بین‌تر خواهند شد.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای چهارشنبه ۱۲ مهر در جریان سفر به استان آذربایجان شرقی، در دانشگاه تبریز حاضر شد و با دانشجویان و جوانان به صورت مستقیم و بدون‌واسطه به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخت.

جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با میزان، در این باره اظهار کرد: ارتباطات با مردم و به ویژه قشر دانشجو راهکار مهمی برای رسیدن به موفقیت و حل مشکلات مردم است که مورد توجه قوای سه گانه و دستگاه قضا قرار دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: دانشجویان و نخبگان عنصر آگاه به مسائل اجتماعی، سیاسی و ... هستند و مسائل را به خوبی تحلیل می‌کنند، دیدار با این قشر از جامعه باعث دیده‌شدن ضعف‌ها و برجسته‌شدن نقاط قوت می‌شود و در نهایت به نفع قوه قضاییه است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات ادامه داد: زمانی که دانشجویان در دیدار با رئیس قوه قضاییه قانع می‌شوند موجب امیدواری بیشتر در این قشر خواهد شد چراکه خواسته‌های آنان مورد توجه قرار می‌گیرد و نسل جوان نسبت به مسئولان رده بالای کشور خوش‌بین‌تر خواهند شد و این اقدام رضایت‌مندی به دنبال دارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *