صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

۲ هزار دستگاه خودرو و موتورسیکلت از توقیفگاه‌های مازندران تخلیه شد

۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰:۳۳
کد خبر: ۴۷۳۸۱۶۳
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: در راستای حفظ حقوق شهروندی و حقوق‌عامه و با هدف جلوگیری از انباشت وسایل نقلیه توقیفی، طی دو ماه گذشته ۲ هزار و ۱۲۸ دستگاه اتومبیل و موتور سیکلت فرسوده و رسوبی از توقیف‌گاه‌های استان تخلیه شد.  

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی معاونت فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری استان مازندران در مدت زمان ذکر شده، نسبت به برگزاری مزایده برای دو هزار و ۲۴۹ دستگاه اتومبیل و موتور سیکلت فرسوده و رسوبی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، طی دو مرحله اقدام شده است.

وی ادامه داد: طی این مدت از مجموع رقم فوق‌الذکر، مجموعاً دو هزار و ۱۲۸ دستگاه اتومبیل و موتور سیکلت توسط پلیس راهور و بنیاد تعاون فراجا در مازندران از پارکینگ‌های توقیفی استان تخلیه و اسقاط شده است.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری خاطرنشان کرد: مرحله سوم برگزاری مزایده و اسقاط وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ‌های استان نیز با طی مراحل قانونی در حال انجام است و  طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان امسال، تمامی پارکینگ‌های توقیفی استان تعیین‌تکلیف خواهند شد.

رئیس کل دادگستری مازندران در بازدید اخیر خود از پارکینگ‌های تصادفات استان، ضمن انتقاد از وضعیت نگهداری وسایل نقلیه به عنوان اموال مردم، دستور داده بود در کمترین زمان ممکن نسبت به تعیین‌تکلیف و تخلیه وسایل نقلیه از توقیف‌گاه‌های استان توسط مراجع ذی‌ربط اقدام شود.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *