صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

تذکرات قضایی قائم مقام رئیس کل دادگستری تهران در مورد یک پرونده با موضوع رفع تصرف عدوانی

۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳:۳۵
کد خبر: ۴۷۳۷۹۷۸
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: اگر کسی قصد سرمایه‌گذاری دارد، باید قراردادی مکتوب، مستند و مستدل داشته باشد تا اگر زمانی به مشکل و یا اختلافی برخورد به آن قرارداد استناد کند و ضمن جلوگیری از تضییع حقوق، بتواند از خود دفاع کند.

خبرگزاری میزان- حاجی رضا شاکرمی در حاشیه برنامه هفتگی ملاقات با مردم در مورد یک پرونده رفع تصرف عدوانی اظهار کرد: در این جلسه، پرونده مراجعه کننده‌ای با موضوع رفع تصرف عدوانی بررسی شد که در آن مالک ملک، دادخواست رفع تصرف عدوانی علیه شخصی را ارائه کرد و دادگاه بدوی حکم به رفع تصرف و قلع و قمع مستحدثات و ابنیه داد و همان حکم نیز در دادگاه تجدیدنظر تایید شد.

قائم مقام دادگستری کل استان تهران پس از بررسی کامل پرونده و مستندات این مراجعه کننده گفت: مشخص شد بین شخص مذکور و نهاد مورد نظر هیچ مدرکی دال بر مالکیت یا اجاره وجود ندارد و این شخص قراردادی به عنوان مستاجر ندارد و بدون هیچ پشتوانه‌ای اقدام به سرمایه گذاری کرده است.

وی تاکید کرد: اگر کسی قصد سرمایه گذاری دارد باید قراردادی مکتوب، مستند و مستدل داشته باشد تا اگر زمانی به مشکل و یا اختلافی برخورد، به آن قرارداد استناد کند تا ضمن جلوگیری از تضییع حقوق، بتواند از خود دفاع کند. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *