صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

دادستان جدید حوزه قضایی چادگان معرفی شد

۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲:۴۷
کد خبر: ۴۷۳۷۹۴۷
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
طی مراسمی مظاهر محمدی‌پور به‌عنوان دادستان عمومی و انقلاب چادگان معرفی و از تلاش‌های اسماعیل موحدی، دادستان پیشین این حوزه قضایی تقدیر شد.

 خبرگزاری میزان- سید محمد موسویان در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب چادگان، انقلاب اسلامی را مبدا شروع تحول در سیستم قضایی کشور دانست و گفت: با پیروزی انقلاب یکی از نیاز‌های اصلی کشور وجود عدلیه اسلامی بود که با تلاش‌های آیت‌الله شهید بهشتی (ره) این امر محقق شد و تا امروز این تحول و تکامل ادامه دارد که نقطه عطف آن تدوین سند تحول قضایی بوده است.

وی افزود: سند تحول قضایی توسط رئیس قوه قضاییه تکامل یافت و با عنوان سند تحول و تعالی قضایی مبنای فعالیت دستگاه قضایی در تمام کشور قرار گرفت که نتیجه اجرای دقیق مفاد آن برقراری عدالت و ایجاد رضایتمندی مردم خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان در ادامه به موضوع احیای حقوق عامه توسط دادستان‌ها اشاره و اظهار کرد: یکی از وظایف مهم دادستان‌ها ورود به مسأله احیای حقوق‌عامه است و چنانچه مواردی از سوی نهاد‌های اجرایی موجبات تضییع حقوق مردم را فراهم کند؛ دادستان باید به‌عنوان مدعی‌العموم به مسأله ورود و با نگاه مطالبه‌گرانه و با ایجاد تعامل پیگیر رفع مشکلات باشد.

سید محمد موسویان در پایان، بر حضور در بین مردم و داشتن ارتباط مستقیم با آن‌ها، داشتن حسن خلق، انجام اقدام به موقع و قاطع و صدور دستورات متقن و صریح توسط دادستان‌ها تاکید کرد.

 در پایان این مراسم؛ مظاهر محمدی‌پور به عنوان دادستان عمومی و انقلاب چادگان معرفی و از تلاش‌های اسماعیل موحدی دادستان پیشین این حوزه قضایی تقدیر شد.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *