صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

دستگیری سارق و مالخر سیم و کابل محدوده اتوبان آزادگان

۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶:۰۳
کد خبر: ۴۷۳۷۷۲۸
سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک سارق و یک مالخر حرفه‌ای و سابقه دار و سیم و کابل خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کیانوش نظری گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر، در خصوص سرقت سیم و کابل در خیابان سهیل پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۷۱ مصطفی خمینی قرار گرفت.
 
وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم با پرسه زنی در مناطق جرم خیز، در فرصت مناسب با استفاده از ابزار آلات سرقت باطری ماشین و سیم و کابل موجود در خیابان را بریده و آن را به سرقت می‌برد. 
 
این مقام انتظامی در ادامه گفت: مأموران کلانتری فشم با با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، در نهایت در دهم مهر ماه هویت متهم را که از سارقان سابقه دار بود شناسایی و متهم را دستگیرکردند.
 
سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران گفت: بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران و بازجویی از متهم به مخفیگاه مالخر مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه مالخر را در مخفیگاهش دستگیر و ۵ باطری و ۵ کیلو کابل مسی و ۵۰ متر کابل از مخفیگاه مالخر کشف و ضبط شد.
 
سرهنگ نظری تهران تصریح کرد: متهمین پس از انتقال به مقر انتظامی به ۱۵ فقره سرقت سیم و کابل در محدوده آزادگان اعتراف کردند.
 
این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: متهم و مالخربه همراه پرونده ایشان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد و شناسایی مالباختگان در دستور کار کلانتری ۱۷۱ مصطفی خمینی قرار گرفت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *