صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

جوادی: امروز، روز من نبود/ تا به حال ۲۱۴ کیلوگرم این‌قدر برایم سنگین نبود

۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵:۱۵
کد خبر: ۴۷۳۷۷۲۴
ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران گفت: شرایط بدنی‌ام در شرایط عادی و نرمال قرار نداشت تا مدال بازی‌های آسیایی را بگیرم.

خبرگزاری میزان - میرمصطفی جوادی پس از پایان رقابت‌های دسته ۹۶ کیلوگرم بازی‌های آسیایی اظهار داشت: مسابقه خوبی برای من نبود. وزنه‌هایی که در تمرینات و مسابقات قبلی زده بودم را نتوانستم بزنم. من در مسابقات جهانی عربستان وزنه‌های خوبی را زدم. آن وزنه‌ها اینجا می‌توانست مدال برنز باشد. ولی متاسفانه شرایط بدنی‌ام آن شرایط عادی و نرمال نبود و این اتفاق افتاد.

جوادی با بیان اینکه در این رقابت‌ها در یک وزن بالاتر وزنه زد، ادامه داد: من در این رقابت‌ها در دسته وزنی خودم وزنه نزدم. متاسفانه هنوز هم از لحاظ وزن مشکل دارم و اینجا ۹ کیلوگرم زیر وزن بودم. البته همه این‌ها بهانه است. امیدوارم در مسابقات بعدی وزنه‌های بهتری بزنم. انتظار خودم این بود که وزنه‌های خودم و رکورد‌های شخصی خودم را بزنم که متاسفانه نشد.

جوادی در پاسخ به این سوال که چرا حتی رکورد‌های جهانی‌اش را هم نزد و این باعث تعجب خیلی‌ها شد، عنوان کرد: واقعا روز، روز من نبود. وزنه‌ها به خصوص ۲۱۴ کیلوگرم اصلا انگار ۲۱۴ نبود و بیشتر بود. تا به حال ۲۱۴ را به این سنگینی در دستانم ندیده بودم. بدنم بدن خوبی نبود و احساس می‌کردم وزنه‌ها خیلی سنگین است. باید اشکالش را پیدا کنیم و باید برای مسابقات بعدی آماده شوم. امیدوارم شرایط خیلی بهتری داشته باشم.

جوادی در پایان خاطرنشان کرد: اصلا صحنه، صحنه خوبی نبود. اصلا پشت صحنه و قبل از اینکه روی تخته بیایم وزنه‌ها را انداختم. واقعا می‌گویم امروز، روز من نبود و باید برای مسابقات بعدی مشکلات را پیدا کنیم و بیشتر تلاش کنیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *