صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

بازی‌های آسیایی هانگژو

علیزاده: روی اشتباه خودم کشتی فینال را باختم/ قول می‌دهم جبران کنم + فیلم

۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱:۵۹
کد خبر: ۴۷۳۷۶۲۱
دارنده مدال نقره کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: آمده بودم حریفانم را با بارانداز‌های خوبی که دارم شکست دهم.

خبرگزاری میزان - ناصر علیزاده پس از کسب مدال نقره وزن ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: امروز بدنم خیلی سرحال بود و بهترین بدنی بود که در این سال‌ها که در ۸۷ کیلوگرم کشتی می‌گیرم، داشتم. آمده بودم حریفانم را با بارانداز‌های خوبی که دارم شکست دهم.

وی ادامه داد: برنامه ما برای دیدار فینال این بود که ابتدا حریف اخطار اول را بگیرد و در خاک من بنشیند تا اختلاف امتیازی مناسبی ایجاد کنم تا در تایم دوم خیالمان راحت باشد، اما اخطار اول را به من دادند.

ملی‌پوش کشتی فرنگی تصریح کرد: متاسفانه در تایم اول ۷ امتیاز از دست دادم، هر چند می‌توانستم در تایم دوم این اختلاف را جبران کنم. در زمان اجرای بارانداز دوم کشتی‌گیر ازبکستانی به خارج از تشک فرار کرد و باید ۲ امتیاز به من و به حریفم اخطار می‌دادند که متاسفانه ندادند.

علیزاده ادامه داد: می‌توانستم اختلاف را زیاد کنم، اما متأسفانه نشد؛ اشتباه از خودم بود. در جهانی هم به اشتباه خودم باختم، اینجا هم در فینال روی اشتباه خودم باختم. شرمنده مردم و کادرفنی شدم. زحمت زیادی برای من کشیده بودند، اما قول می‌دهم جبران کنم، جای خوبی هم جبران می‌کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از زحمات خانواده و پدر و مادرم تشکر می‌کنم. از مردم ایران هم تشکر می‌کنم که انرژی خوبی برای من فرستادند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *