صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

بازی‌های آسیایی هانگژو

علیپور: تنها ورزشکاری هستم که ۴ سال رکورددار جهان بودم/ فقط یک ماه امکانات تمرینی مناسب داشتم + فیلم

۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸:۱۱
کد خبر: ۴۷۳۷۴۳۳
دسته بندی‌: ورزشی ، سایر حوزه ها
دارنده مدال طلای سنگنوردی بازی‌های آسیایی گفت: فریاد‌هایم برای کسانی بود که اسم خودشان را مربی گذاشتند و گفتند علی‌پور تمام شده است.

خبرگزاری میزان - رضا علیپور بعد از کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی هانگژو در ماده سرعت رشته سنگنوردی، اظهار داشت: این مدال طلا برای مردم ایران است. ارزش آن‌ها بالاتر از این مدال طلاست. آرزو دارم بازهم بتوانم برای مردم طلا بیاورم. من سرباز مردم هستم و از اول هم هر چه طلا آوردم به عشق همین مردم بوده است. 

وی در خصوص رقابت امروز خود گفت: من تنها ورزشکاری هستم که چهار سال رکورددار جهان بودم. اگر می‌بینید که دیگر رکورددار نیستم و از برخی رقبایم عقب افتادم، برای این است که من به اندازه آن‌ها امکانات نداشتم. من فقط یک ماه با امکاناتی در سطح جهان تمرین کردم و رکورد ۴.۹۸ را زدم. اگر امکانات کافی داشتم، حتی یک باخت هم در کارنامه‌ام نبود. 

علی‌پور در پایان در خصوص فریاد‌های خود بعد از قهرمانی گفت: این فریاد‌ها برای کسانی بود که اسم خودشان را مربی گذاشتند و گفتند رضا علی‌پور تمام شده و برایم هم مهم نیستند. بازهم می‌گویم فقط به عشق مردم مدال می‌آورم، وگرنه دردهایی و رنج‌هایی که می‌کشم به جز خنده آوردن روی لب مردم ارزش دیگری ندارد. امیدوارم هم من و هم سایر بچه‌های این رشته را همراهی کنند تا بتوانیم افتخار کسب کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *