صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

بازی‌های آسیایی هانگژو

راکتی که از روی عصبانیت شکسته شد/ حیاتی: از نظر بدنی کم آوردم

۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱:۰۰
کد خبر: ۴۷۳۷۳۶۵
دسته بندی‌: ورزشی ، سایر حوزه ها
رئیس فدراسیون بدمینتون نسبت به حرکت جنجالی علی حیاتی واکنش نشان داد.

خبرگزاری میزان محمدرضا پوریا، رئیس فدراسیون بدمینتون درباره حذف دو نماینده ایران از بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: در بازی اول امروز یگانه کرمانی کار سختی داشت، زیرا حریفش تجربه المپیکی داشت ضمن آنکه باید یادآوری کنم که همین ورزشکار مالدیوی ۴ سال قبل برابر ورزشکار‌ما یعنی‌ثریا شکست خورده بود.

وی درباره شکست علی حیاتی و حرکت عجیب وی پس از شکست نیز تاکید کرد: بنده نایب رئیس آسیا هستم و باید با مسئولان برگزاری صحبت کنم که چرا مسابقه‌ای که قرار بود ساعت ۲:۳۰‌ شروع شود، یک ساعت و نیم زودتر استارت زده شد. این اتفاق باعث استرس ورزشکار ما شد. علی حیاتی آماده بود و انتطار برد از وی داشتیم، اما دیدید که عصبانی شد و راکت خود را هم بر زمین کوبید.

پوریا در پاسخ به این سوال که بازی‌های آسیایی جای تجربه اندوزی است، تصریح کرد: بنده چنین بحثی را مطرح نکرده بودم، اما هنوز هم معتقدم که روحیه علی حیاتی با برگزاری یک ساعت و نیم زودتر بازی خراب شد وگرنه ورزشکار آماده‌ای بود.

حیاتی: از نظر بدنی کم آوردم

علی حیاتی دومین و آخرین نماینده تیم ملی بدمینتون که قرار بود ساعت ۲:۴۰ مسابقه دهد، اما یک ساعت زودتر مسابقه اش برگزار شد ضمن بیان این مطلب گفت: در همان بازی نخست با حریفی از کامبوج مسابقه دادم که فکر کنم ۲۱ بر ۱۸ و ۲۱ بر ۱۳ و در نهایت نتیجه را واگذار کردم. حریفم بازیکن خوب و با تجربه‌ای بود، ولی با توجه به امکاناتی که ما داریم غیر ممکن است آن‌ها را ببریم در واقع صد به صفریم نمی‌خواهم بهانه بیاورم و عذر خواهی می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: فکر کنم رنک جهانی حریفم تقریبا با من یکی بود من خودم رنک ۸۰۰ هستم و حریفم هم تقریبا همین رنک را دارد، ولی خیلی با تجربه بود به خصوص که من از نظر بدنی هم کم آوردم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *