صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

لیگ قهرمانان آسیا| پرسپولیس با ۳ امتیاز قطر را ترک کرد/ زور الدحیل و کوتینیو به قرمزهای پایتخت نرسید + فیلم

۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴:۰۱
کد خبر: ۴۷۳۷۳۴۱
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار خود از دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳-۲۰۲۴ موفق شد در زمین الدحیل قطر به برتری برسد.

خبرگزاری میزان - در ادامه دیدار‌های هفته دوم از دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۲۱:۳۰ مهمان تیم الدحیل قطر بود که در پایان این بازی زیبا و تماشایی شاگردان یحیی گل‌محمدی موفق شدند با ارائه یک بازی یک طرفه در زمین حریف قطری در نهایت با نتیجه یک بر صفر از سد الدحیل پرستاره گذشتند.

تک گل پرسپولیس را در این بازی امید عالیشاه در دقیقه ۶۳ با شوتی دیدنی وارد دروازه صلاح زکریا، دروازه‌بان سرشناس الدحیل قطر کرد.

پرسپولیس با کسب این برتری یک گله مقابل شاگردان هرنان کرسپو، نخستین برد خود در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا را پس از باخت دو بر صفر در بازی نخست برابر النصر عربستان کسب کرد تا قرمز‌های پایتخت با ۳ امتیاز پایین‌تر از النصر ۶ امتیازی در رده دوم گروه E بایستند.

در دیدار همزمان تیم النصر عربستان با نتیجه ۳ بر یک استقلال تاجیکستان را از پیش رو برداشت تا به تنهایی در صدر گروه E قرار گیرد.

*الدحیل قطر صفر - پرسپولیس یک

گل: امید عالیشاه(۶۳) برای پرسپولیس 

کارت زرد: معز علی(۷۸)، آیمن(۱+۹۰) از الدحیل

*گل اول پرسپولیس به الدحیل توسط امید عالیشاه(۶۳):

*ترکیب تیم پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، حسین کنعانی زادگان، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر(۳+۹۰ - وحدت هنانوف)، مسعود ریگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، امید عالیشاه(۷+۹۰ - گولسیانی)، یاسین سلمانی(۸۴ - میلاد سورگی) و شهاب زاهدی(۸۴ - محمد عمری)

*ترکیب تیم الدحیل قطر:

صلاح زکریا، اسماعیل محمد(۶۷ - محمد مونتاری)، سلطان البریک(۸۷ - اسحاق لیاحی)، عاصم مادیبو، مون‌هوان کیم(۸۷ - آیمن) روبن سمدو، ابراهیما بامبا، فیلیپه کوتینیو(۲+۹۰ - عبدالرحمان فهمی)، المعز علی، کریم بوضیاف(۸۷ - مایر) و مایکل اولونگا

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *