صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس کل دادگستری استان سمنان از حوزه قضایی بسطام بازدید کرد

۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸:۵۲
کد خبر: ۴۷۳۷۳۲۷
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان سمنان با حضور در حوزه قضایی بسطام در جمع کارکنان قضایی و اداری، به جدیت در تعیین تکلیف قانونی و صحیح پرونده‌ها تاکید کرد.

خبرگزاری میزان_ محمد جعفر عبدالهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان در سفر به شرق استان با حضور در حوزه قضایی بسطام، ابتدا با کارکنان قضایی و اداری دیدار و سپس از تمامی شعب بازدید کرد.

عبدالهی در این بازدید گفت: از وظایف دستگاه قضایی استان نظارت مستقیم بر روند انجام امور محوله کارکنان قضایی و اداری و افزایش مسئولیت پذیری و تعهدکاری در ارائه خدمات مطلوب‌تر به مراجعان است.

وی با تعیین مهلت برای اتخاذ تصمیم در پرونده‌های بلا اقدام و دارای تاخیر و اطاله دادرسی تا نیمه آبان ماه خاطرنشان کرد: رعایت نظم و انضباط کاری در آغاز فعالیت روزانه، اهتمام به رسیدگی و تعیین تکلیف قانونی پرونده‌ها همراه با سرعت، توام با دقت و صحت، تلاش برای حفظ عملکرد صحیح شعب در روز‌های منتهی به پایان ماه، کاهش نرخ رسیدگی و گردش پرونده در شعب، افزایش روزانه تعداد اوقات رسیدگی و احتیاطی شعب، جدیت در تعیین تکلیف پرونده‌های مُسن، معوق و کثیرالشاکی باید در دستور کار قرار گیرد.

عبدالهی اظهار کرد: مطالبه به حق و مشروع مردم، رسیدگی به موقع و البته متعهدانه و دلسوزانه در پرونده‌های قضایی است. باید برای بهبود اوضاع گام برداشت و نباید با تأخیر در انجام وظایف محوله موجبات کاهش امیدواری مردم را فراهم کرد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در حاشیه بازدید از دادگاه عمومی بسطام از پروژه توسعه بنا آن مجتمع قضایی بازدید و با ارشادات قانونی تکمیل هرچه زودتر بنا را یادآور و همچنین از دفاتر عریضه نویسی بازدید کرد.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *