صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

نشست مشترک فرماندهان عالی‌رتبه ارتش و سپاه برگزار شد

۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴:۴۵
کد خبر: ۴۷۳۷۲۲۱
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
نشست صمیمانه فرماندهان و مسئولان عالی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) برگزار شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش دفاع‌پرس، در پایان هفته دفاع مقدس و ایام گرامیداشت خجسته میلاد پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت، نشست صمیمانه فرماندهان و مسئولان عالی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان «شکوه وحدت» در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین علیه السلام برگزار و از تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تمثال نقاشی‌شده شهید مدافع حرم «مصطفی صدرزاده» نیز رونمایی و به خانواده معظم شهید اهدا شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گرامیداشت دفاع مقدس به‌عنوان یکی از حماسه‌های جاودان تاریخ اسلام و ایران، با اشاره به نقش معنویت و عنصر اخلاص و توکل به خدا در هشت سال دفاع مقدس و اهمیت بصیرت دینی در عصر جنگ شناختی و ترکیبی دشمن خاطرنشان کرد: به باور فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) توجه به بصیرت دینی و آمادگی معنوی منبع قدرت نرم و پشتوانه‌ای است که نه‌تن‌ها استحکام بخش ملت و بازدارندۀ تهاجمات دشمن است بلکه حرکت‌آفرین و بن‌بست‌شکن نیز هست.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی اضافه کرد: تقویت روحیۀ مقاومت و ایستادگی، درک وظایف دینی، تقویت قدرت تشخیص حق از باطل و پیروزی در جنگ اراده‌ها، ارتقای بصیرت سیاسی و برخورداری از هدایت و عنایت ویژۀ حق تعالی از دیگر آثار بصیرت دینی است، که ضرورت ارتقا و تقویت این عنصر حیاتی بین نیرو‌های مسلح و مدافعان انقلاب و ایران عزیز را مضاعف می‌سازد.

در ادامه این مراسم دو تن از فرماندهان پیشکسوت ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرات الهام‌بخشی از دوران دفاع مقدس ارائه کردند.

در پایان این مراسم با حضور فرماندهان کل ارتش و سپاه، نماینده، ولی فقیه در سپاه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی آجا از تقریظ رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) بر تمثال نقاشی‌شده شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده رونمایی و به خانواده معظم شهید اهدا شد.

متن تقریظ معظم‌له به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و رحمت خداوند بر شهید عزیزم
علو درجات الهی نصیب آن روح بلند باد

سید علی حسینی خامنه‌ای»

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *