صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

بازی‌های آسیایی هانگژو

مازندرانی: تا نیمه نهایی بازی سنگینی نداریم/ شادلو: برای طلای کبدی و شکست هند آمده‌ایم + فیلم

۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳:۵۷
کد خبر: ۴۷۳۷۱۹۴
دسته بندی‌: ورزشی ، سایر حوزه ها
سرمربی تیم ملی کبدی گفت: در نیمه نهایی به مصاف بنگلادش یا چین تایپه خواهیم رفت که هر دو از تیم‌های درجه دو هستند.

خبرگزاری میزان - غلامرضا مازندرانی پس از پیروزی تیم ملی کبدی کشورمان برابر پاکستان در نخستین دیدار از نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی در هانگژو، اظهار داشت: پاکستان و هند رقبای سنتی ما هستند. این دیدار سخت‌ترین دیدار گروهی ما و اولین بازی بود. خوشبختانه نتیجه خوب بود و تمام ترکیب را بازی دادیم. الان بازیکنان ما با زمین و شرایط مسابقه آشنا هستند.

وی در ادامه افزود: تمرینات خوبی را داشتیم و در شرایط ایده‌آل هستیم. بازی‌ها به گونه‌ای است که تا نیمه نهایی فشار زیادی نداریم و از در طول بازی‌ها از همه بازیکنان استفاده می‌کنیم مشکل خاصی نیست.

سرمربی تیم ملی کبدی کشورمان تاکید کرد: احتمالا در نیمه نهایی رقابت ما بین بنگلادش یا چین تایپه خواهد بود که در هر دو از تیم‌های درجه دو هستند.

محمدرضا شادلو، عضو تیم ملی کبدی درخصوص نخستین برد تیم ملی در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: پاکستان تیم خوبی داشت. حدود نه ماه است که در کمپ تیم‌ملی هستیم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. البته رقیب اصلی ما در این مسابقات کشور هند است و تلاش می‌کنیم مقابل این تیم بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم. آمده‌ایم که مدال طلا را کسب کنیم. خوشبختانه شروع خوبی داشتیم. کیفیت مسابقات خوب است و اکثر تیم‌ها شرایط مناسبی دارند البته رقابت اصلی بین تیم ملی ایران و هند است.

وی در ادامه گفت: وضعیت داوری هم خوب بود. از داوران خوب لیگ کشورمان و همچنین لیگ ستارگان هند هم در این بازی‌های حضور دارند و این دوره ویدئوچک هم اضافه شده قطعا می‌تواند در برگزاری هر چه بهتر این رقابت‌ها کمک کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *