صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

افت فشار علت بیهوشی دختر نوجوان در مترو تهران بود

۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷:۲۵
کد خبر: ۴۷۳۷۱۶۶
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با رد شایعات در خصوص درگیری عوامل مترو با دختر نوجوانی که روز گذشته در مترو بیهوش شد، گفت: افت فشار علت بیهوشی دختر نوجوان بود و هیچگونه درگیری لفظی و یا فیزیکی با مسافران و یا عوامل اجرایی مترو نداشته است.

خبرگزاری میزان- بنابر گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، مسعود درستی در خصوص علت بیهوشی دختر نوجوان در مترو تهران، گفت: نزدیک ساعت ۷ صبح روز یکشنبه نهم مهر ماه یک دختر دانش آموز ۱۶ساله در ایستگاه میدان شهدا (خط ۴ مترو)، وارد قطار شده که به دلیل افت فشار بیهوش شد.

وی افزود: این فرد توسط دوستان خودش و یک مسافر دیگر قطار که احتمالا پزشک بوده به بیرون از قطار منتقل می‌شود. بلافاصله عوامل اجرایی مترو اقدامات اولیه درمانی بر روی وی را آغاز کردند و همزمان از اورژانس درخواست کمک شد. تیم اورژانس هم بلافاصله در صحنه حاضر شده و پس از اقدامات اولیه و پایدار کردن وضعیت وی او را به بیمارستان منتقل کردند.

هیچگونه درگیری فیزیکی بین دانش‌آموز با مسافران یا عوامل اجرایی مترو رخ نداده

درستی تاکید کرد: وی هیچگونه درگیری لفظی و یا فیزیکی با مسافران و یا عوامل اجرایی مترو نداشته است. برخی شایعات در خصوص درگیری عوامل مترو با وی صحت ندارد و فیلم‌های مدار بسته مترو این ادعا را رد می‌کند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو درخصوص شرایط کنونی دانش‌آموز، گفت: وی در حال حاضر در یکی از بیمارستان‌های تهران تحت درمان است و امیدواریم هر چه سریعتر به آغوش خانواده بازگردد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *