صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

لطف‌الله‌نسبی: فاصله تنیس روی میز ایران با نفرات برتر دنیا زیاد است

۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰:۵۴
کد خبر: ۴۷۳۶۹۵۲
دسته بندی‌: ورزشی ، سایر حوزه ها
 سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: اختلاف سطح بچه‌های خودمان را با نفرات برتر دنیا زیاد است و که می‌شود با برنامه‌ریزی فاصله را کمتر کرد.

خبرگزاری میزان - جمیل لطف‌الله‌نسبی پس از کسب مدال برنز تیم دوبل برادران عالمیان در بازی‌های آسیایی اظهار داشت: بازی یک مقدار تحت تاثیر فضای سالن بود. بچه‌های ما عادت نداشتند که مقابل ۶ هزار تماشاگر بازی کنند و فضای سنگینی بود. در گیم چهارم بیشتر به فضا عادت کردند و توانستند خودشان را پیدا کنند و یک مقدار رقابت نزدیک‌تر جلو رفت.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهید مقابل چین پیروز شوید، باید خیلی صحیح و کم اشتباه بازی کنید، چون بازیکنانی نیستند که به راحتی امتیاز بدهند. تیم بسیار قدرتمندی هستند و سرعت بازی‌شان بسیار بالاست و بچه‌های ما در بیشتر مواقع از سرعت چین عقب می‌ماندند. از سوی دیگر خطا‌های غیر اجباری در بازی نوشاد و نیما وجود داشت، در حالی که فشاری رویشان نبود. وقتی این طور بازی کنید، امیدی هم به پیروزی وجود ندارد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در پایان گفت: خیلی خوشحالم که به عنوان مربی اختلاف سطح بچه‌های خودمان را با نفرات برتر دنیا را بهتر درک می‌کنم. امیدوارم با برنامه‌ریزی بهتر این فاصله را کمتر کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *