صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

پیکر شهید سعید پناهی‌فر در استان هرمزگان تشییع شد

۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲:۴۲
کد خبر: ۴۷۳۶۸۵۶
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
مراسم تشییع پیکر شهید سعید پناهی‌فر "فرمانده عملیات یگان امداد بندرعباس" با حضور رئیس کل دادگستری استان هرمزگان برگزار شد.

خبرگزاری میزان-مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از مسئولان قضایی در مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر شهید مدافع نظم و امنیت سعید پناهی فر" فرمانده عملیات یگان امداد بندرعباس" شرکت کرد.

در مراسم تشییع این شهید والامقام، مردم انقلابی و ولایی بندرعباس ضمن سردادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر منافق»، اعلام کردند تا پای جان حامی پاسداران و حافظان امنیت کشور بوده و بر عهد و پیمانی که بستند وفادار خواهند ماند.

سرهنگ دوم «سعید پناهی فر» فرمانده عملیات یگان امداد بندرعباس شامگاه پنجشنبه ۶ مهرماه در عملیات تعقیب و گریز قاچاقچیان به فیض شهادت نایل آمد.

طی عملیاتی که در اجرای مأموریت مشترک مأموران دریابانی و انتظامی بندرعباس با حضور این فرمانده جان برکف در مقابله با قاچاق کالا و مشروبات الکلی در مناطق ساحلی بندرعباس (خورکولقان) انجام شد، افزون بر ۲ هزار قوطی انواع مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.

گفتنی است؛ پیکر شهید پناهی‌فر پس از تشییع در بندرعباس، برای برگزاری مراسم تشییع و تدفین به زادگاهش در لرستان منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *