صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

بازی‌های آسیایی هانگژو

شریفی: هدف رسیدن به فینال بسکتبال سه نفره است/ رحیمی: صد درصد به مدال فکر می‌کنیم

۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳:۰۲
کد خبر: ۴۷۳۶۷۸۰
دسته بندی‌: ورزشی ، توپ و تور
ملی‌پوش بسکتبال سه نفره کشورمان گفت: تلاش خواهیم کرد تا به فینال بازی‌های آسیایی صعود کنیم.

خبرگزاری میزان - علیرضا شریفی ملی‌پوش بسکتبال سه نفره کشورمان پس از صعود به یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی گفت: لحظات پایانی دیدار با هند بسیار حساس دنبال شد. ولی خدا راشکر توانستیم بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. بازی مرگ و زندگی را بردیم. هند تیم بسیار خوبی بود.

وی در خصوص بازی با تیم مغولستان تاکید کرد: عصر امروز یک بازی مهم با مغولستان داریم و امیدوارم این حریف را نیز شکست دهیم تا فردا در بازی نیمه نهایی با ژاپن بازی کنیم. تلاش می‌کنیم به فینال بازی‌های آسیایی صعود کنیم. مغولستان یکی از مدعیان بسکتبال سه نفره است. برای شکست این تمام تلاش مان را می‌کنیم و ان‌شاالله خدا هم به ما کمک کند.

رحیمی: ۱۰۰ درصد به مدال فکر می‌کنیم

محمدمهدی رحیمی پیروزی تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران مقابل تیم ملی هند را دشوار خواند: بازی خوب و نفسگیری را پشت سر گذاشتیم و تا آخرین ثانیه‌ها برنده بازی معلوم نبود. تمرکز لازم را برابر هند داشتیم و برنده از زمین خارج شدیم. حریف بعدی مغولستان است که یکی از تیم‌های نامی بسکتبال سه نفره محسوب می‌شود. این تیم را کاملا آنالیز کردیم و برای انجام یک بازی خوب به میدان می‌رویم. صد درصد به مدال فکر می‌کنیم.

یازرلو: برای پیروزی به زمین می‌رویم

امیرحسین یازرلو ملی‌پوش بسکتبال سه نفره از تلاش تیم برای تداوم بخشیدن به پیروزی‌ها گفت: با کمک همه بازیکنان تیم توانستیم بازی خوبی انجام دهیم و تیم خوب هند را شکست دادیم. آماده بازی با مغولستان هستیم. در جریان بازی با هند چند بار جلو افتادیم. در بسکتبال تا لحظه آخر نتیجه پایاپای پیش می‌رود و باید منتظر نتیجه نهایی ماند. در بازی عصر امروز هم برای پیروزی به زمین می‌رویم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *