صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

بازی‌های آسیایی هانگژو| کاروان ایران در رده یازدهمی جدول مدالی

۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰:۵۵
کد خبر: ۴۷۳۶۴۸۳
دسته بندی‌: ورزشی ، سایر حوزه ها
کاروان ورزش ایران در پایان روز چهارم بازی‌های آسیایی هانگژو در رده یازدهم جدول مدالی قرار گرفت.

خبرگزاری میزان - کاروان ورزشی ایران (شهید حججی) در روز چهارم این رقابت‌ها موفق به کسب یک مدال نقره و ۴ برنز در رشته‌های تکواندو و ووشو شد و در پایان در جایگاه یازدهم جدول توزیع مدال قرار گرفت.

در چهارمین روز از بازی‌های آسیایی هانگژو ورزشکاران ایران در ۱۰ رشته ورزشی از جمله تیراندازی، تکواندو، ووشو، تنیس‌روی میز و فوتبال به مصاف رقبای خود رفتند که حاصل آن کسب یک مدال نقره و ۴ برنز بود.  

ووشوکاران ایران نیز که روز گذشته با صعود به نیمه‌نهایی و قطعی کردن مدال‌های برنز خود روز درخشانی را پشت سر گذاشتند، امروز برای حضور در فینال به مصاف حریفان خود رفتند. از ۶ ووشوکار کشورمان در بخش ساندا که امروز به رقابت پرداختند ۵ نفر به دیدار فینال رسیدند و شهربانو منصوریان به مدال برنز بسنده کرد.

از سوی دیگر تکواندوکاران ایران که تا پیش از این موفق به کسب ۴ مدال نقره و برنز شده بودند امروز در ۳ وزن دیگر به میدان رفتند که بازهم طلسم کسب مدال طلا در این رشته شکسته نشد و نمایندگان کشورمان با ۳ مدال برنز به کار خود پایان دادند.

تکواندوکاران کشورمان امروز نیز در ۳ وزن به مصاف حریفانشان رفتند که حاصل آن کسب ۳ مدال برنز بود. متین رضایی در ۶۸ کیلو، مهران برخورداری در ۸۰ و ملیکا حسینی در وزن ۶۷ کیلوگرم بانوان موفق به کسب مدال برنز شدند.

زهرا کیانی نیز در تالو به مدال نقره رسید و شهربانو منصوریان در وزن ۶۰ کیلوگرم ساندا بانوان موفق به کسب مدال برنز شد تا پرونده ورزشکاران کشورمان در روز چهارم با یک نقره و ۵ برنز بسته شود.

رده‌بندی مدالی: 

۱. چین:  ۷۶ طلا، ۴۳ نقره و ۲۱ برنز

۲. کره‌جنوبی: ۱۹ طلا، ۱۸ نقره و ۳۳ برنز

۳. ژاپن: ۶ طلا، ۱۰ نقره و ۱۲ برنز

.

.

.

۱۱. ایران: یک طلا، ۵ نقره و ۹ برنز

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *