صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

بازی‌های آسیایی هانگژو

نهرودی: بهترین بوکسور‌های دنیا در آسیا هستند/ شریفی بخاطر ضربه خطا و امتیاز بیشتر برنده شد + فیلم

۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴:۴۵
کد خبر: ۴۷۳۶۴۶۵
دسته بندی‌: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم ملی بوکس گفت: امیدوارم ابروی شریفی مشکل جدی نداشته باشد تا با خیال راحت برای برد بعدی آماده شویم.

خبرگزاری میزان - حسین نهرودی، سرمربی تیم ملی بوکس با بیان اینکه هر دو بوکسور (شریفی و الهداوی اردنی) مشتی که به صورت هم زدند باعث آسیب دیدگی‌شان شد، اما ضربه ابتدایی و خطای اصلی از رقیب اردنی بود و همین موجب برتری شریفی در این رقابت بود، اظهار داشت: هر دو مشت‌زن ضربه شدیدی به صورت یکدیگر وارد کردند که موجب آسیب دیدگی آن‌ها شد، اما، چون طوفان شریفی از نظر امتیازی جلوتر از رقیب اردنی خود بود، زوری مسابقه او را برنده اعلام کرد و ۱۰ امتیاز کامل را به شریفی داد که موجب پیروزی او در این دیدار شد.

سرمربی تیم ملی بوکس ادامه داد: حریف بعدی شریفی از کشور قزاقستان است و حریف قلدر و توانمندی است. البته شریفی هم شایسته است و انگیزه زیادی برای مدال آوری دارد. امیدوارم ابروی آسیب دیده او مشکل جدی نداشته باشد تا با خیال راحت برای پیروزی و برد بعدی آماده شویم. قزاق‌ها بوکسور‌های توانمندی هستند. اما ما هم خوبیم. به امید خدا و دعای خیر هموطنان، منتظر یک مدال خوش رنگ از بوکس باشید.

وی در خصوص شرایط تیم و امیدواری برای کسب موفقیت بین تیم‌های برتر آسیایی تاکید کرد: بهترین‌های بوکس دنیا در قاره آسیا هستند. ما هم تیم خوبی داریم که البته اغلب آن‌ها جوان هستند، اما امیدواری زیادی برای کسب افتخار و موفقیت‌شان داریم. برای تک تک اعضای کاروان ورزش ایران آرزوی موفقیت دارم. به امید خدا هم بوکسور‌های ما و هم بقیه قهرمانان کاروان ما سربلند باشند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *