صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

بازی‌های آسیایی هانگژو

طلوع‌کیان: با کادرفنی ایرانی رکورد زدیم/ توقعات از والیبال باید معقول باشد + فیلم

۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱:۳۶
کد خبر: ۴۷۳۶۲۶۳
دسته بندی‌: ورزشی ، توپ و تور
مربی تیم ملی والیبال گفت: سال‌های سال چندین هزار دلار به مربی خارجی پرداخت می‌کردیم که بتوانیم همین مدال طلا را کسب کنیم.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دیدار فینال مسابقات والیبال نوزدهمین بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو امروز (سه‎‌شنبه ۴ مهر ماه) برگزار شد و ملی‌پوشان کشورمان توانستند سه بر یک چین را شکست داده و به مدال طلای این رقابت‌ها دست یابند.

علیرضا طلوع‌کیان مربی تیم ملی والیبال ایران پس از این دیدار اظهار کرد: این اولین مدال طلای بازی‌های آسیایی با کادر ایرانی بود. پیش از این دو مربی خارجی در بازی‌های آسیایی طلا به دست آورده بودند و دریافت این مدال یک رکورد محسوب می‌شود. سطح بازی‌ها بسیار بالا بود و قطر که در قهرمانی مردان آسیا مدال برنز گرفته بود در این رقابت‌ها به تیم ژاپن باخت و سوم هم نشد. تیم اصلی چین به ارومیه نیامد و برای این مسابقات برنامه‌ریزی داشت.

وی افزود: بازیکنان بسیار تلاش کردند که این مقام به دست آید چرا که برای کاروان ورزشی ایران کسب مدال طلا اهمیت داشت و فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان برای دریافت مدال طلا بسیار زحمت کشیدند و کسب این رتبه حاصل زحمات مجموعه گروه است.

مربی تیم ملی والیبال ایران با تاکید بر بالا بودن توقعات گفت: توقع از والیبال بالاست در حالی که باید این توقع معقول باشد. سال‌های سال چندین هزار دلار به مربی خارجی پرداخت می‌کردیم که بتوانیم همین مدال طلا را کسب کنیم، اما امروز با کادر ایرانی توانستیم این اتفاق را رقم بزنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *