صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و قوه قضاییه برای آزادسازی زندانیان/ کمک ۳۵۰ میلیون تومانی مردم برای آزادسازی زندانیان تهرانی

۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰:۰۱
کد خبر: ۴۷۳۶۲۱۲
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران ضمن اشاره به اینکه تعداد زندانیان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان تهران بالغ بر هزار و ۴۰۰ خانوار است، گفت: سال گذشته بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان از کمک‌های مستقیم مردم به آزاد سازی زندانیان کمک کردیم.

مصطفی خاکسار قهرودی، قائم مقام رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با میزان درباره همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) با قوه قضاییه برای آزادسازی زندانیان گفت: ما در زمینه استفاده از ظرفیت‌های وکالت و راهنمایی‌های قضایی وکلا برای مددجویان با قوه قضاییه تفاهم‌نامه داریم.

وی ضمن اشاره به اینکه اقدام دیگری که در همکاری با دستگاه قضا انجام می‌دهیم آزاد سازی زندانیان است، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان‌ها و خیریه‌های متعدد با کمک مالی به زندانیانی که به دلیل جرایم غیر عمد در زندان هستند با همکاری قوه قضاییه سالیانه به آزادی تعداد زیادی از این افراد کمک می‌کنند.

تعداد زندانیان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان تهران بالغ بر هزار و ۴۰۰ خانوار است

سیدابوالفضل پرپنچی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در گفت‌وگو با میزان در خصوص همکاری قوه قضاییه و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران برای آزادسازی زندانیان این استان گفت: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که داشتیم کمک‌هایی که انجام می‌شود چه در ستاد نماز جمعه تهران که همکارانمان هر هفته در آنجا مستقر هستند و چه کمک‌هایی که در ادارات ما جمع‌آوری می‌شود، برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد صرف می‌شود و در این زمینه همکاری خوبی با قوه قضاییه، سازمان زندان‌ها، انجمن حمایت از زندانیان و ستاد دیه استان تهران داریم.

وی ضمن اشاره به اینکه خدا را شکر تاکنون توانسته‌ایم خدمات بسیار خوبی را ارائه دهیم و تعداد قابل توجهی از زندانیان سرپرست خانوار را به آغوش خانواده و زندگی عادی بازگردانیم، ادامه داد: سال گذشته بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان از کمک‌های مستقیم مردم به کمیته امداد امام خمینی (ره) که جمع آوری کرده بودیم به آزادسازی زندانیان اختصاص پیدا کرد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: تعداد زندانیان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان تهران بالغ بر هزار و ۴۰۰ خانوار است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *