صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

بازی‌های آسیایی هانگژو

دیلانچیان: سهران باوجود رکوردشکنی صعود نکرد/ با این شناگران جوان به آینده امیدواریم

۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳:۲۰
کد خبر: ۴۷۳۵۷۸۷
دسته بندی‌: ورزشی ، سایر حوزه ها
سرمربی تیم ملی شنا گفت: شخصا از عملکرد شناگران تیم ملی با توجه به اینکه برای نخستین بار حضور در بازی‌های آسیایی را تجربه می‌‎کنند، راضی هستم.

خبرگزاری میزان - گامر دیلانچیان، سرمربی جوان تیم ملی شنای ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۳ با بیان این مطلب که از عملکرد شناگران جوانش در روز نخست حضورشان در این دوره از بازی‌ها راضی است، اظهار داشت: ۳ شناگر در این دوره از رقابت‌ها داشتیم که شخصا از عملکردشان با توجه به جوان بودن آن‌ها و اینکه همگی نخستین بار است در این آوردگاه بزرگ حاضر می‌شوند راضی‌ هستم.

وی افزود: متین سهران، ملی‌پوش جوان کشورمان اگر چه موفق شد رکورد ایران را بعد از ۱۴ سال در بخش ۲۰۰ متر مختلط بشکند، اما در گروهش به واسطه حضور قهرمانان بزرگ از قاره آسیا نتوانست صعود کند و حذف شد.

سرمربی تیم ملی شنا در خصوص دیگر ملی‌پوشان، خاطرنشان کرد: سامیار عبدلی و هومر عباسی هم هر دو از جوانان خوب و آینده‌دار شنای ایران هستند که آن‌ها نیز به خاطر کم تجربگی نتوانستند در این دوره از بازی‌ها عنوانی را به خود اختصاص دهند. بچه‌های ما همه جوان هستند و به آینده آن‌ها امیدوارم.

دیلانچیان در پایان گفت: فردا هم ملی‌پوشان شنا در ۵۰ متر کرال و ۵۰ متر آزاد که رشته تخصصی‌شان است به مصاف رقبای خود می‌روند. دیگر نماینده کشورمان مهرشاد افقری نیز در ۱۰۰ و ۵۰ متر پروانه طی روز‌های چهارم و پنجم بازی‌ها به آب می‌زند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *