صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

۷ مدرسه با حضور وزیر راه و شهرسازی در شهر پرند افتتاح می‌شود

۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴:۴۷
کد خبر: ۴۷۳۵۷۲۰
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
هم‌زمان با نخستین روز مهرماه با حضور وزیر راه و شهرسازی ۷ مدرسه در شهر جدید پرند که در بین آن‌ها نخستین مدرسه هوشمند و نخستین مدرسه دانش‌آموزان استثنایی قرار دارد، افتتاح می‌شود.

خبرگزاری میزان- به گزارش وزارت راه و شهرسازی، امروز اول مهرماه با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید و آرش صیادی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند، ۷ مدرسه احداث شده با منابع شرکت عمران شهر پرند و با به‌روزترین امکانات و استاندارد‌های آموزشی با اعتبار ۱۱۶۴ میلیارد ریال در فاز‌های ۳،۴،۵،۶ پرند افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران پرند، گفت: با افتتاح ۷ باب مدرسه، ۱۱۳ کلاس آموزشی در سال تحصیلی جدید پذیرای دانش آموزان پرند است.

صیادی ادامه داد: در بین هفت مدرسه‌ای که امروز افتتاح می‌شود نخستین مدرسه هوشمند و نخستین مدرسه دانش‌آموزان استثنایی وجود دارد.

صیادی تاکید کرد: افتتاح مدارس شهر جدید پرند با تاکید بر توسعه عدالت آموزشی و تحقق شعار ارتقای کیفیت زندگی شهروندان پرند افتتاح می‌شود.

بر اساس اعلام شرکت عمران شهر جدید پرند، اولین مدرسه استثنایی ۲۰ کلاسه در فاز ۶ در زیربنای ۳۴۸۰ مترمربع و با اعتبار بالغ بر ۲۳۷میلیارد ریال احداث شده است. از ویژگی‌های مدرسه استثنایی ۲۰کلاسه سیامند رحمان، نصب ۲ دستگاه آسانسور جهت دسترسی آسان‌تر دانش آموزان، کفپوش آنتی باکتریال، کلاس‌های ویژه و راه‌پله‌های مناسب سازی شده برای دانش‌آموزان است.

همچنین، اولین مدرسه هوشمند شهر‌های جدید در فاز ۶ با ۲۰ کلاس در زیربنای ۳۱۲۶ مترمربع و با اعتبار بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال و طراحی مدرن احداث شده است.

به گفته صیادی، مدرسه هوشمند ۲۰کلاسه شهید نوچمنی گام مهم شهر جدید پرند برای تربیت نسل فردا با تحول در شیوه آموزشی است تا دانش آموزان به خوبی با محیط آموزش ارتباط برقرار کنند و فرآیند آموزش از حالت خسته‌کننده خارج شود و دانش آموزان با رغبت بیشتری آموزش را دنبال کنند.

وی از دیگر اقدامات انجام شده در این مدرسه را تجهیز دو کارگاه به پنل و استند هوشمند عنوان کرد و افزود: در هریک از این کارگاه‌های آموزشی ۱۲ سیستم کامپیوتر نصب شده است.

نخستین مدرسه هوشمند شهر پرند افتتاح شد

وزیر راه و شهرسازی با حضور در شهر پرند، پس از ادای احترام به مقام شهدای پرند، نخستین مدرسه هوشمند شهر جدید پرند را افتتاح کرد.

مدرسه هوشمند ۲۰کلاسه شهید نوچمنی، اولین مدرسه هوشمند شهر‌های جدید در فاز ۶ پرند با ۲۰ کلاس در زیربنای ۳۱۲۶ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال و طراحی مدرن احداث شده است.

تحهیز مدرسه به دو کارگاه پنل و استند هوشمند و کارگاه‌های آموزشی دارای ۱۲ سیستم کامپیوتر از جمله ویژگی‌های این مدرسه است.

مقرر است تا علاوه بر افتتاح حضوری مدرسه سیامند رحمان؛ نخستین مدرسه دانش‌آموزان استثایی، مدارس ۲۱ کلاسه شهید حسن کوکبی در فاز ۶، مدرسه ۱۲ کلاسه آرمان علی‌وردی در فاز ۶، مدرسه ۹ کلاسه شهید کرم‌پور در فاز۶، مدرسه ۱۲ کلاسه محسن فخری‌زاده در شمال فاز ۳ و مدرسه ۱۱ کلاسه امیرکبیر در جنوب فاز ۶ به شکل نمادین افتتاح شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *