صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

موسوی: مدال بازی‌های آسیایی را کم دارم/ استرس؟ رقیبانم باید از من بترسند

۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵:۱۳
کد خبر: ۴۷۳۵۳۵۴
دسته بندی‌: ورزشی ، رزمی
کاپیتان تیم ملی بوکس گفت: در رشته‌های انفرادی خصوصا بوکس پول زیادی درنمی‌آوریم و انگیزه مالی زیادی برای مدال بازی‌های آسیایی دارم.

سید شاهین موسوی در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط آمادگی خود پیش از آغاز رقابت‌های بوکس بازی‌های آسیایی اظهار داشت: در دهکده بازی‌ها حضور داریم و نخستین تمرین را هم انجام دادیم تا با وضعیت آب و هوایی هانگژو بیشتر هماهنگ شویم. فعلا شرایط من خوب است و انشاالله تا زمان آغاز مبارزاتم بهتر از این هم می‌شوم.

وی افزود: بوکس قابل پیش‌بینی نیست که بگویم صددرصد طلا می‌گیرم، اما در تالار افتخاراتم مدال بازی‌های آسیایی را کم دارم و برای رسیدن به این مدال ارزشمند از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم.

*می‌خواهیم با فینالیست شدن در هانگژو، سهمیه المپیک بگیرم 

کاپیتان تیم ملی بوکس درخصوص استرس برای کسب سهمیه المپیک گفت: بعد از این همه سال که دیگر استرس مبارزه ندارم؛ قبلا به المپیک رفته‌ام و امسال هم می‌خواهم با فینالیست شدن کسب سهمیه کنم و فکر می‌کنم رقیبانم باید از مقابله با من بترسند.

موسوی ادامه داد: تقریبا تمام رقیبانم را می‌شناسم، اما حضور در وزن ۸۰ کیلوگرم چالش جدیدی است که باید با آن دست و پنجه نرم کنم. هرکسی که در بوکس بوده، می‌داند حضور در وزن جدید چقدر کار را سخت‌تر می‌کند، اما به هر حال ورزش حرفه‌ای همین است و باید با چالش‌های مختلف برای رسیدن به موفقیت جنگید.

*باید طلسم مدال بازی‌های آسیایی را بشکنم

دارنده مدال برنز آسیا با اشاره به اهمیت جایزه نقدی این بازی‌ها گفت: راستش را بخواهید به این جایزه فکر می‌کنم، چون ما که در رشته‌های انفرادی خصوصا بوکس پول زیادی درنمی‌آوریم و انگیزه مالی زیادی برای این مدال دارم. سه هدف بزرگ دارم و باید طلسم مدال بازی‌های آسیایی را بشکنم، سهمیه المپیک بگیرم و جایزه نقدی را دریافت کنم.

موسوی در پایان خاطرنشان کرد: تمام بچه‌های تیم آماده هستند تا ناکامی دوره گذشته را جبران کنند و از مردم می‌خواهم برای ما دعا کنند تا در هانگژو موفق باشیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *