صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس دادگستری بوشهر مشکلات اهالی روستای گورک کله‌بندی را رسیدگی کرد

۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹:۵۲
کد خبر: ۴۷۳۵۰۱۸
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان بوشهر با حضور در مسجد جامع حضرت، ولی عصر (عج) ضمن استماع مشکلات اهالی روستای گورک کله بندی و روستا‌های همجوار به درخواست‌ها و دغدغه‌های حقوقی و قضایی آن‌ها نیز رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان - مهدی مهر انگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان بوشهر در مسجد جامع، ولی عصر (عج) گورک کله بندی با حضور اعضای شورای اسلامی و امام جماعت مسجد در بین مردم اهالی روستا و روستا‌های همجوار حضور یافت.


مهر انگیز با حضور در جمع اهالی این روستا‌ها به اهمیت حضور مسئولین در بین مردم اشاره داشت و گفت: حضور در بین مردم و شنیدن مسائل و مشکلات آن‌ها و ارتباط نزدیک با مردم بسیار لازم و ضروری است، زیرا علاوه بر رفع مشکلات آن‌ها می‌توان از پیشنهادات و انتقادات سازنده آن‌ها در پیش برد امور خود استفاده کرد.


رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این نشست به مباحث اخلاقی تکریم ارباب رجوع، حقوق عامه و حقوق بیت المال و اهمیت آن، موضوعات اجتماعی و همچنین اقدامات صورت گرفته دستگاه قضایی اشاره کرد.


در این دیدار مردم روستای گورک کله بندی و روستا‌های همجوار، مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی خود را مطرح کردند و رئیس کل دادگستری استان بوشهر با صبر و حوصله به خواسته‌ها و دغدغه‌های آن‌ها رسیدگی و پاسخ دادند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *