صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

صادقی: هندبال ژاپن از دوران کرونا در هیچ مسابقه‌ای نبوده/ در غیبت لژیونرها امید زیادی به جوانان داریم

۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵:۰۲
کد خبر: ۴۷۳۴۹۴۶
دسته بندی‌: ورزشی ، توپ و تور
مربی تیم ملی هندبال گفت: غیبت بازیکنان لژیونر در بازی‌های آسیایی، قطعا باعث می‌شود در برخی پست‌ها ضعف‌هایی حس شود.

حمید صادقی در گفت‌وگو با میزان، درباره آخرین شرایط تیم ملی هندبال برای حضور در بازی‌های آسیایی، اظهار داشت: در یک هفته اخیر تمرینات فشرده و سنگینی را پشت سر گذاشتیم و به نظرم بازیکنان در آمادگی و هماهنگی خوبی قرار دارند. متاسفانه از آنجایی که بازی‌های آسیایی در تقویم فدراسیون جهانی هندبال قرار ندارد، باشگاه‌های اروپایی اجازه حضور بازیکنان لژیونر تیم ملی را ندادند و همین مسئله قطعا باعث می‌شود در برخی پست‌ها ضعف‌هایی حس شود.

وی افزود: باوجود غیبت چند لژیونر تاثیرگذار تیم ملی هندبال، زیاد نگران این مسئله نیستیم، زیرا بازیکنان خوب و جوانی از لیگ جایگزین این نفرات شده‌اند و همچنین با تغییر پست برخی بازیکنان سعی شده جای خالی لژیونر‌ها حس نشود. 

*امکان اضافه کردن بازیکنان برای انتخابی المپیک را داریم

مربی تیم ملی هندبال در مورد احتمال تغییر لیست تیم ملی در مسابقات انتخابی المپیک، گفت: طبق قوانین بازی‌های آسیایی امکان اعزام ۱۶ بازیکن بود و به همین دلیل کادرفنی مجبور به خط زدن چند بازیکن شد، اما این موضوع هم چیزی از ارزش‌های نفراتی که در هانگژو کنارمان نیستند، کم نمی‌کند. برای رقابت‌های انتخابی المپیک‌ که بعد از بازی‌های آسیایی در قطر برگزار خواهد شد، می‌توانیم چند بازیکن به لیست تیم ملی اضافه کنیم.

صادقی در پایان در واکنش به همگروهی با عربستان و ژاپن در بازی‌های آسیایی و رقابت در گروه مرگ، خاطرنشان کرد: از دوران همه‌گیری بیماری کرونا تاکنون، تیم ملی ژاپن در هیچ مسابقه در سطح آسیا شرکت نکرده و حتی در مسابقات قهرمانی آسیا هم غایب بودند. از همین رو ژاپن تاحدودی برای‌مان ناشناخته است و شناخت ما تنها روی چند بازی دوستانه این تیم بوده است و به همین خاطر ژاپن در عین قدرت، ناشناخته هست. در مورد عربستان هم که همیشه کری‌هایی بین ورزشکاران ایرانی با عربستانی بوده و با اینکه توانسته‌ایم در سالیان اخیر از سد عربستان بگذریم، اما واقعا شرایط سختی برای صعود از این گروه مرگ داریم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *