صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

وویویچ: برای مدال به بازی‌های آسیایی نمی‌رویم، اما قول می‌دهم برای پیروزی بجنگیم

۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸:۲۲
کد خبر: ۴۷۳۴۸۱۰
دسته بندی‌: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم ملی هندبال گفت: در گروه مرگ هستیم و مسلما برای کسب مدال به بازی‌های آسیایی نمی‌رویم، اما قول می‌دهم که در هر بازی برای پیروزی بجنگیم.

خبرگزاری میزان - وسلین وویویچ، سرمربی تیم ملی هندبال نیز در جریان بازدید کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، از اردوی تیم ملی اظهار داشت: بابت اینکه امروز به عنوان وزیر ورزش انتخاب شدید به جنابعالی تبریک می‌گویم و خوشحالم که فردی از خانواده هندبال در این پست حضور دارد.  

وی تصریح کرد: در گروه مرگ هستیم و مسلما برای کسب مدال به بازی‌های آسیایی نمی‌رویم، اما قول می‌دهم که در هر بازی برای پیروزی بجنگیم. این دومین اردوی تمرینی ماست و نخستین اردو در صربستان برگزار شد. اردوی صربستان بسیار راضی کننده بود و هرچند در حال حاضر با مصدومیت‌های جزئی روبرو هستیم که خیلی مهم هستند.

سرمربی تیم ملی هندبال گفت: در هانگژو با دو تیم ژاپن و عربستان بازی داریم که هرچند دو حریف قدرتمند هستند، اما توانایی شکست هر دو تیم را داریم. دو بازیکن لژیونر داریم که خوشبختانه مجوز بازی یادگاری را از تیم مجارستانی گرفته‌ایم و در حال رایزنی با تیم باشگاهی محمدرضا اورعی هستیم تا بتوانیم هر دو بازیکن را در هانگژو داشته باشیم.

وویویچ درباره شانس کسب مدال در بازی‌های آسیایی تصریح کرد: شخصیتم طوری است که قول نمی‌دهم، اما همیشه برای بهتری نتیجه و مدال خواهیم جنگید. ۱۰ روز پس از بازی‌های آسیایی باید برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک راهی کشور قطر شویم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *