صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

واکنش‌ باشگاه استقلال به شایعه درگیری خطیر و هاشمی‌نسب و تکذیب بازگشت غلامی

۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲:۲۹
کد خبر: ۴۷۳۴۷۲۱
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای به چندین شایعه منتشر شده در فضای مجازی پیرامون این باشگاه، واکنش نشان داد.

 خبرگزاری میزان - در پی نشر برخی اخبار مبنی بر درگیری مدیریت و مهدی هاشمی‌نسب در فضای مجازی، باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای ضمن تکذیب این خبر، اعلام کرد: 

- امروز خبر کذبی مبنی بر درگیری مدیریت باشگاه استقلال و مهدی هاشمی‌نسب از اعضای محترم کادرفنی استقلال در فضای مجازی منتشر شد که به این وسیله تکذیب می‌شود.

- همچنین خبری مبنی بر قرارداد نداشتن گوستاوو بلانکو با استقلال منتشر شده که به این وسیله تکذیب می‌شود. این مهاجم آرژانتینی تحت قرارداد رسمی با باشگاه استقلال است و به زودی و پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی و ثبت رسمی و صدور کارت بازی‌اش، به صلاحدید کادر فنی برای استقلال در لیگ برتر به میدان می‌رود.

- شایعه‌هایی نیز مبنی بر بازگشت برخی بازیکنان سابق استقلال به این تیم به خواست مدیریت باشگاه و بدون اطلاع سرمربی مطرح شده که به هیچ وجه صحت ندارد و مدیریت باشگاه استقلال هیچ پیغامی برای هیچ یک از بازیکنان سابق تیم و سایر بازیکنان آزاد ارسال نکرده و با توجه به اینکه هنوز سرمربی محترم استقلال اسم هیچ بازیکنی را برای یک جای خالی باقی مانده در لیست ارائه نکرده، مدیریت باشگاه منتظر تصمیم قطعی کادر فنی و معرفی گزینه نهایی برای عقد قرارداد است.

باشگاه استقلال از رسانه‌های محترم می‌خواهد از شایعه سازی، دامن زدن به حواشی و گمانه زنی جدا خودداری کنند و از هواداران محترم استقلال هم تقاضا دارد بی توجه به شایعات، اخبار را از رسانه‌های رسمی باشگاه استقلال پیگیری کنند.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *