صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

پلیس رضایت داد؛ علی صبوری فعلاً به زندان نمی‌رود

۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸:۱۳
کد خبر: ۴۷۳۴۶۹۲
وکیل علی صبوری از اعلام رضایت پلیس در پرونده شکایت علیه موکلش خبر داد و گفت: بر اساس رأی قاضی، علی صبوری فعلاً به زندان نمی‌رود و اجرای حکم متوقف شده است.

خبرگزاری میزان- به گزارش پایگاه خبری پلیس، وکیل علی صبوری با اعلام اینکه پلیس در پرونده شکایت علیه موکلش رضایت داده است، گفت: بر اساس رأی قاضی، علی صبوری فعلاً به زندان نمی‌رود و اجرای حکم متوقف شده است.

حسین شاهرخی؛ وکیل علی صبوری (بازیگر سینما و تلویزیون) در مورد پرونده موکل خود اظهار کرد: در اواخر اسفند سال ۱۳۹۹ درپی بروز علایم بیماری قلبی، موکلم علی صبوری به بیمارستان رجایی تهران مراجعه می‌کند، اما به دلیل بی‌توجهی پزشک کشیک و نهایتاً فشار عصبی وارده بر وی، بین این فرد (علی صبوری) و مامور پلیس و همچنین پزشک کشیک درگیری به وجود می‌آید.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده و اعلام جرم توسط پزشک کشیک و مامور پلیس، موکل بنده آقای علی صبوری به تحمل دو فقره حبس ۴ ماهه (در مجموع ۸ ماه) محکوم می‌شود. این وکیل دادگستری با بیان اینکه مامور پلیس در روند رسیدگی به این پرونده از شکایت خود صرف نظر کرد و رضایت داد، گفت: در واقع پلیس اعلام کرد هدف از شکایت حفظ شان ماموران پلیس حین انجام وظیفه و متوجه شدن خطای فرد خاطی بوده و اکنون که متهم (علی صبوری) اعلام پشیمانی می‌کند، می‌تواند رضایت دهد که در نهایت امین شاکرمی (مامور پلیس) اقدام به رضایت دادن در این پرونده کرد.

وکیل علی صبوری گفت:، اما متاسفانه شاکی دیگر پرونده که از پزشکان بیمارستان محل نزاع و درگیری هستند؛ راضی به رضایت دادن نشدند و درخواست مبلغی برای رضایت کردند که از عهده پرداخت موکل من خارج است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *