صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

سیداکوف‌: تمام رقبایم عالی و سرسخت هستند/ برای شرکت در مسابقات جهانی خیلی خوشحالم

۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲:۰۰
کد خبر: ۴۷۳۴۴۹۴
قهرمان وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک و جهان گفت: تلاش می‌کنم در روز مسابقاتم به آن چیزی که برای آن تمرین کرده‌ام، یعنی مدال طلا برسم.

خبرگزاری میزان - رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در حالی از امروز در بلگراد صربستان آغاز خواهد شد که تا آخرین لحظات حضور ۲ کشتی‌گیر نامدار و مطرح روس در این مسابقات در هاله‌ای از ابهام قرار داشت؛ زائوربک سیداکوف و عبدالرشید سعداله‌یف، ۲ قهرمان مطرح جهان و المپیک در اوزان ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم.

اما سرانجام بعد از برگزاری مراسم قرعه‌کشی و اعلام نتایج آن مشخص شد که در نهایت اتحادیه جهانی کشتی با مقاومت در برابر برخی مخالفت‌ها اجازه حضور تیم روسیه با ترکیب کامل در این پیکار‌ها را صادر کرده است.

زائوربک سیداکوف، قهرمان وزن ۷۴ کیلوگرم المپیک توکیو و دارنده ۲ مدال طلای جهان در گفت‌وگو با میزان در این خصوص اظهار داشت: از قبل به من اجازه حضور در مسابقات داده شده بود و برای شرکت در این رقابت‌ها خیلی خوشحالم. 

وی درباره رقبایش در این مسابقات برای دفاع از عنوان قهرمانی گفت: تمام رقبایم عالی و سرسخت هستند و شناخت خوبی نسبت به آن‌ها دارم. آمادگی خوبی دارم و تلاش می‌کنم در روز مسابقاتم به آن چیزی که برای آن تمرین کرده‌ام، یعنی مدال طلا برسم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *