صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

قربانی: قول مدال در قهرمانی آسیا را نمی‌دهم/ راگبی بانوان ۲ سال است که هیچ اعزامی نداشته

۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵:۰۱
کد خبر: ۴۷۳۴۲۹۱
دسته بندی‌: ورزشی ، سایر حوزه ها
سرمربی تیم ملی راگبی بانوان گفت: با خط خوردن هفت بازیکن قرار است ۱۸ نفر به مرحله دوم اردوی تیم ملی راگبی بانوان دعوت شوند.

زهرا قربانی در گفت‌وگو با میزان، درباره روند تمرینات تیم‌ملی راگبی بانوان در راه آماده‌سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در آبان ماه سال جاری به میزبانی کشور قطر، اظهار داشت: پس از اتمام لیگ برتر راگبی، ۲۵ بازیکن به اردوی تیم ملی بانوان دعوت شدند که مرحله نخست اردو همین شهریور ماه به میزبانی شهر تهران برگزار شد و طبق برنامه دو اردوی دیگر تا زمان اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا خواهیم داشت. با پایان دور نخست تمرینات ۷ بازیکن خط خواهند خورد و ۱۸ بازیکن به اردوی دوم دعوت می‌شوند. 

وی افزود: همچنین طبق برنامه‌ریزی‌ها در حد فاصل ۶ هفته‌ای بین مرحله اول و دوم اردو‌ها، بازیکنان در شهر‌های خود تمرینات‌شان را پیگیری خواهند کرد تا سطح آمادگی خود را بالا نگه دارند. 

سرمربی تیم ملی راگبی بانوان در مورد مدال برنز بانوان راگبی ایران در مسابقات غرب آسیا و احتمال تکرار در مسابقات قهرمانی آسیا در دوحه، گفت: حدود ۲ سال است که تیم بانوان هیچ اعزامی به مسابقات نداشته و خوشحالیم که با کسب مدال در مسابقات غرب آسیا توانستیم شایستگی‌های این تیم را اثبات کنیم. البته یکی از دلایل عدم اعزام به مسابقات اخیر، جوانگرایی بود، اما با این وجود رقبای‌مان در تورنمنت‌های متعددی شرکت کرده‌اند تا بهترین عملکردشان را در قطر به نمایش بگذارند.  قول مدال در مسابقات قهرمانی آسیا را نمی‌دهم، اما سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

تیم‌های حاضر در رقابت‌های قهرمانی آسیا، گفت: سعی کردیم ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه را برای مسابقات قهرمانی آسیا دعوت کنیم. نباید از یاد برد که سطح این مسابقات به مراتب بالاتر از رقابت‌های غرب آسیا است. علاوه بر قطر میزبان تاکنون حضور تیم‌های هند، امارات، گوام، ازبکستان و ایران در مسابقات قهرمانی آسیا نهایی شده، اما باتوجه به فرصت باقی مانده احتمالا به تعداد تیم‌های متقاضی برای حضور در مسابقات راگبی آسیا اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *