صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

غیاثی: معرفی هاشمی به مجلس نگرانی خانواده ورزش را برطرف کرد

۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰:۵۳
کد خبر: ۴۷۳۳۹۳۶
دسته بندی‌: ورزشی ، سایر حوزه ها
قهرمان اسبق پرش ارتفاع آسیا گفت: معرفی کیومرث هاشمی به مجلس برای عهده‌دار شدن مسئولیت وزارت ورزش و جوانان نگرانی‌ها را برطرف کرد.

خبرگزاری میزان - تیمور غیاثی، قهرمان اسبق پرش ارتفاع آسیا در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: یکی از نگرانی‌های جامعه ورزش پس از استعفای حمید سجادی انتخاب وزیری غیرورزشی برای وزارت ورزش و جوانان بود که خوشبختانه با معرفی کیومرث هاشمی به عنوان سرپرست وزارتخانه بخشی از نگرانی‌های ما رفع شد.

وی افزود: هاشمی سال‌هاست که در ورزش است و با توجه به سِمَت‌های مختلفی که در این حوزه داشته، شناخت و تسلط بسیاری به ورزش و ورزشکاران دارد و انتخابش بعنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان بهترین و درست‌ترین تصمیم برای خانواده ورزش بود و قطعا دوران مدیریتی خود را با برنامه طی خواهد کرد.

غیاثی گفت: از کیومرث هاشمی انتظار داریم در کنار برنامه‌هایی که برای جامعه ورزش کشور دارد، نگاه ویژه‌ای به پیشکسوتان ورزشی نیز داشته باشد، چرا که پیشکسوتان ما تمام عمر خود را صرف ورزش کرده‌اند و عضوی از این خانواده هستند و در تمام دوران ثابت کرده‌اند که حامی و پشتیبان ورزش کشور بوده‌اند.

پیشکسوت پرش ارتفاع آسیا در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز با در نظر گرفتن نقاط قوت و تجربیات کیومرث هاشمی در حوزه ورزش با دادن رای اعتمادشان به وی بهترین تصمیم را برای رشد و توسعه ورزش کشور بگیرند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *