صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

وفا‌خواه: در فری‌استایل و امدادی شانس کسب مدال هستیم/ حضور در بازی‌های آسیایی پس از ۱۳ سال غنیمت است

۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۵:۱۳
کد خبر: ۴۷۳۳۸۹۴
دسته بندی‌: ورزشی ، سایر حوزه ها
نایب رئیس بانوان فدراسیون اسکیت گفت: موافقت با اعزام تیم دختران به بازی‌های آسیایی پس از ۱۳ سال، انگیزه دوچندانی به ورزشکاران این رشته داده است.

مریم وفاخواه در گفت‌وگو با میزان، درباره موافقت با اعزام تیم اسکیت دختران با ۶ ورزشکار و در دو ماده مختلف به بازی‌های آسیایی آن هم پس از ۴ دوره غیبت در این رقابت‌ها، اظهار داشت: خوشبختانه روند نتایج، رکورد‌ها و عملکرد ملی‌پوشان اسکیت در سال‌های اخیر کاملا رو به جلو بوده و حتی در بخش فری‌استایل دختران جزو رکوردداران جهان هستیم. باتوجه به این پتانسیل بالا و استعداد‌های ناب به ویژه در بخش دختران ضروری است تا برای حفظ این قهرمانان و تسریع پیشرفت‌شان، تلاش مضاعفی از سوی فدراسیون انجام شود.

وی تاکید کرد: موافقت با اعزام تیم اسکیت دختران به بازی‌های آسیایی پس از ۱۳ سال واقعا انگیزه دوچندانی به ورزشکاران این رشته داد تا بتوانند با کسب مدال در هانگژو جواب اعتماد مسئولان را بدهند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون اسکیت در مورد تفرات اعزامی به هانگژو، تصریح کرد: تیم ملی اسکیت در دو رشته فری‌استایل و سرعت در بازی‌های آسیایی هانگژو شرکت خواهد کرد. رومینا سالک و ترانه احمدی دو نماینده بخش فری‌استایل و در رشته سرعت با ۴ ملی‌پوش در هانگژو شرکت خواهیم کرد. نفرات اعزامی در حال حاضر بهترین‌های ایران در ماده‌های مختلف به شمار می‌روند و همه نفرات پس از حضور مستمر در اردو‌ها و با برگزاری مسابقات انتخابی توانستند مسافر بازی‌های آسیایی شوند. 

وی تصریح کرد: در حاشیه برگزاری اردو‌ها و تمرینات کلاس‌های روانشناسی و آموزشی در خصوص تغذیه و مباحث دوپینگ را برای ملی‌پوشان برگزار کردیم تا با نهایت آمادگی در هانگژو به رقابت با رقبای آسیایی که هر کدام‌شان جزو قدرت‌های جهان هستند، بروند. 

وفاخواه در پایان درباره پیش‌بینی‌اش از عملکرد اسکیت‌بازان دختر در بازی‌های آسیایی، خاطرنشان کرد: باتوجه به رکورد‌های ثبت شده در تمرینات و پیش‌بینی کادرفنی، در بخش امدادی ماده سرعت بانوان شانس مدال در بازی‌های آسیایی هستیم. در فری‌استایل هم باتوجه به توانمندی دو ملی‌پوش دختر اعزامی و همچنین نتایج درخشان‌شان در کاپ‌های جهانی اخیر امیدواری زیادی به کسب مدال داریم و باتوجه به تاکید بر کیفی بودن کاروان اعزامی، فقط به عنوان مسافر راهی هانگژو نمی‌شویم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *