صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

۶۰ نفر از محکومین مالی استان سیستان و بلوچستان نیازمند کمک خیرین هستند

۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷:۲۵
کد خبر: ۴۷۳۳۷۸۰
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
سرپرست نمایندگی ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان از نیاز به بیش از ۵۵۰ میلیارد ریال برای آزادی ۶۰ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد و مالی استان خبر داد.

خبرگزاری میزان-محمد حسین خسروی گفت: یکی از رسالت‌های ستاد دیه آزادی سازی زندانیان جرایم غیر عمد و اقدام موثر جهت پیشگیری از وقوع جرایم شامل تصادفات رانندگی، صدور چک‌های غیر کلاهبرداری، حوادث کارگاهی و مهریه‌های معقول دانست و گفت: در سال گذشته توانستیم با همت خیرین نیکوکار و گذشت خداپسندانه شُکات تعداد ۲۴۵ نفر از مددجویان جرایم غیرعمد چه به صورت پرداخت بدهی آن‌ها از طریق منابع ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان و یا از طریق مشاوره‌ای که به علت عدم تامین در پرداخت بدهی در سطح زندان‌های استان متحمل حبس بودند را با پرداخت مبلغی بالغ بر ۳۷ میلیارد ریال از زندان‌های استان آزاد کنیم.

سرپرست نمایندگی ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: در حال حاضر تعداد ۶۰ نفر از مددجویان جرایم غیرعمد نیازمند کمک خیرین و نیکوکاران استان بوده که برای آزادی آن‌ها بدون در نظر گرفتن گذشت از شُکات مبلغ ۵۵۱ میلیارد ریال نیاز است.

وی در پایان گفت: امیدواریم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، رعایت قوانین چک و عدم تعیین مهریه‌های سنگین گام موثری در جلوگیری از ورود ناخواسته این افراد به زندان داشته باشیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *