صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

حمودی: خطیر فقط فشار را روی استقلال زیاد کرد/ مدیرعامل باید مشکلات مالی را برطرف کند

۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۰:۰۱
کد خبر: ۴۷۳۳۶۱۰
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
کارشناس فوتبال گفت: مدیرعامل باشگاه استقلال برای اینکه بازیکنان و کادر فنی تمرکز داشته باشند، باید هر چه سریع‌تر دغدغه‌های مالی را برطرف کند.

علی حمودی در گفت‌وگو با میزان، درباره کیفیت تیم فوتبال استقلال در ۴ هفته ابتدایی لیگ برتر اظهار داشت: استقلال قبل از آغاز مسابقات اردوی پیش فصل و آماده‌سازی مناسبی نداشت، چند بازیکن تأثیرگذار فصل قبل خودش را از دست داده بود و در نهایت مدیرعامل باشگاه نیز بازیکنان مدنظر کادرفنی و جواد نکونام را جذب نکرد. یک تیم ناقص وارد رقابت‌های لیگ شد و کمتر کسی انتظار داشت که استقلال در آبادان نتیجه بگیرد.

وی ادامه داد: تیمی که آمادگی ۱۰۰ درصدی نداشت در ۴ بازی، ۳ دیدارش را با پیروزی به اتمام رساند. اگر منصفانه به بازی استقلال و سپاهان در اصفهان نگاه کنیم، آبی‌پوشان پایتخت بهتر از میزبان کار کردند و حق‌شان باخت نبود. در مجموع قبل از نخستین تعطیلی لیگ برتر، استقلال با تلاش کادر فنی و بازیکنانش بهترین عملکرد را در طول ۴ هفته داشت تا با نتایجی مطلوب به تعطیلات برود.

*مشکلات مالی هر تیمی را وارد بحران می‌کند

حمودی در پاسخ به این سوال که آیا تعطیلات لیگ برتر به نفع تیم فوتبال استقلال بود، بیان کرد: تیمی که اردوی آماده‌سازی ایده‌آلی در پیش فصل نداشته و بازیکنان مدنظر سرمربی را جذب نکرده، به طور حتم تعطیلات یک ماهه برای هماهنگی‌شان بسیار عالی است. برطرف کردن ایرادات فنی و تاکتیکی تیم یک طرف ماجراست، اما مشکلات مالی که استقلال مدت زیادی است با آن دست و پنجه نرم می‌کند طرف دیگر قضیه است.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: بازیکنان هنوز مطالبات سال گذشته خودشان را نگرفته‌اند و بازیکنان امسال هم پولی دریافت نکرده‌اند. مسائل مالی، هر تیمی را وارد بحران و مشکل خواهد کرد و باید مدیرعامل باشگاه استقلال دغدغه‌های مالی را خیلی سریع برطرف کند تا بازیکنان با تمرکز در اختیار کادر فنی باشند.

*خطیر‌ با مصاحبه‌هایش برای استقلال حاشیه درست می‌کند

وی در مورد عملکرد علی خطیر به عنوان مدیرعامل این باشگاه، تاکید کرد: خطیر فقط فشار را روی استقلال زیاد کرد و در این مدتی که عهده‌دار مسئولیت باشگاه بزرگ استقلال شده، آنچنان کاری انجام نداد. وی نه تنها چالش‌های مالی باشگاه را رفع نکرد بلکه همچنان مشکلات سرجایش باقی است. در کنار این مسائل و موانعی که در استقلال وجود دارد، مدیران قبلی نیز با مصاحبه‌های خود کماکان برای استقلال حاشیه درست می‌کنند. بهتر است هر فردی که استقلال را دوست دارد، شرایط بحرانی را درک کند.

*ایران برنامه خاصی برای بازی دوستانه با تیم‌های بزرگ دنیا ندارد

حمودی در خصوص دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با بلغارستان خاطرنشان کرد: بلغارستان تیم خوبی نبود و خط دفاع و هافبک ما در این دیدار زیاد محک نخوردند. اگر تیم ملی فوتبال ایران می‌خواهد به بهترین شکل برای رقابت‌های جام ملت‌های آسیا آماده شود باید با تیم‌های قوی دنیا بازی کند تا عیارش مشخص شود. بازی کردن با تیم‌های بلغارستان و آنگولا آنچنان دستاورد مثبتی از لحاظ فنی برای تیم ملی ما نخواهد داشت. تیم ملی ایران بازیکنان بزرگی دارد و می‌تواند در مسابقات بین‌المللی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. ژاپن در دیدار دوستانه‌اش با یک تیم درجه یک بازی کرد و توانست با ۴ گل آلمان را شکست بدهد، اما تیم ملی ایران آنچنان برنامه خاصی برای بازی دوستانه با تیم‌های بزرگ دنیا ندارد.


انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *