صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

سالک: ۳ سال برای مدال بازی‌های آسیایی تمرین‌کرده‌ام/ چین تایپه اصلی‌ترین رقیب‌مان در فری‌استایل است

۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵:۰۱
کد خبر: ۴۷۳۲۳۰۲
دسته بندی‌: ورزشی ، سایر حوزه ها
ملی‌پوش اسکیت بانوان گفت: تاکنون ندیده بودم که مسئولان در این حد پشتیبان اسکیت باشند.

رومینا سالک در گفت‌وگو با میزان، درباره وضعیتش پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو در رشته اسکیت فری‌استایل، اظهار داشت: خوشبختانه در شرایط بسیار خوبی قرار داریم و امیدوارم بتوانم مدال‌های جهانی‌ام در سال جاری را در هانگژو هم تکرار کنم. امسال موفق شدم ۲ مدال طلای کاپ جهانی، یک مدال برنز جهان و مدال نقره آسیا را کسب کنم و همچنین رکورد جهان را شکستم. 

وی افزود: ۳ سال است که برای درخشش در بازی‌های آسیایی هانگژو صبح و شب تمرین می‌کنم و باتوجه به شناختم از رقبا و رکورد‌های خودم، مطمئنم که در هانگژو به مدال می‌رسم، اما نباید از یاد برد که قهرمان‌های فری‌استایل در حدود ۴ ثانیه باید به کارشان پایان بدهند و به همین خاطر احتمال هر اشتباهی وجود دارد. 

ملی پوش اسکیت فری‌استایل با تمجید از پشتیبانی دستگاه‌های ورزشی پیش از سفر به هانگژو، خاطرنشان کرد: فدراسیون اسکیت و کمیته ملی المپیک حمایت بسیار خوبی در یک سال گذشته داشته‌اند و من خودم تاکنون ندیده بودم که مسئولان در این حد پشتیبان اسکیت باشند. تقریبا هر امکاناتی که در این مدت نیاز داشتیم، برای‌مان مهیا کرده‌اند تا بدون دغدغه تمرین کنیم. 

سالک در پایان درخصوص شناخت از رقبای‌مان در بازی‌های آسیایی، گفت: رقبای اصلی ما در بازی‌های آسیایی کشور‌های چین تایپه، کره‌جنوبی و چین میزبان هستند که خوشبختانه به دلیل حضورمان در مسابقات مختلف در یک سال اخیر شناخت خوبی از حریفان‌مان داریم. اعزام به دو کاپ جهانی ایتالیا و فرانسه جنبه تدارکاتی برای حضور در هانگژو داشت، البته که با درخشش‌مان در رقابت‌های اخیر جهانی مسئولان انتظار مدال دارند که امیدوارم بتوانم به طلای بازی‌های آسیایی برسم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *