صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

تبریک فرمانده نیروی هوایی ارتش به مناسبت فرارسیدن روز پدافند هوایی

۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳:۴۹
کد خبر: ۴۷۳۲۲۰۰
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
امیر سرتیپ واحدی فرارسیدن دهم شهریور سالروز پدافند‌هوایی ارتش را به فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش و کارکنان غیرتمند این نیرو تبریک گفت.

خبرگزاری میزان- به گزارش روابط عمومی ارتش، متن پیام بدین شرح است.

بسمه تعالی

برادر ارجمند امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد

فرمانده محترم نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم

در صفحه صفحه‌ی تاریخ هم‌شانگی برادرانه‌ی مردان غیرتمند پدافندهوایی و نیروی هوایی ارتش، در جای جای جغرافیای جوانمردی-ایران سربلند-شیر اوژنانی به چشم تاریخ می‌آیند که با صولتی از پولاد، چون سرو‌های تنومند، در حفظ باغ از دستبرد خزان، به آیات صبحگاه سوگند خورده‌اند و برای دیدار آفتاب، همچون سرو رشید و علمدار شهید کربلا، سایه ستم را برنتابیدند و سد امان نامه‌ها را مردانه شکافتند.

این پیوند ناگسستنی پدافند و نیروی هوایی که با سوگند برادری و خون طاهر و مطهر رزم آزمودگان هیبت طوفان برای دفاع از ایران گره خورده است، با دست گذر ایام از هم باز نخواهد شد.

در سالروز تشکیل نیروی پدافند هوایی ارتش، ضمن تقدیم خالصانه‌ترین درود‌ها به ارواح مطهر نفوس زکیه‌ای که در بزم زخم‌ها از چشمه زلال «ارجعی الی ربک راضیه مرضیه» سیراب شده و اینک سیب سرخ «عند ربهم یرزقون» به دست دارند و بیرق رشادت و میراث شهادت آن‌ها در دست شماست، با شادباش و درود به جنابعالی و همکاران غیرتمندتان، استمرار توفیق آن برادر ارجمند، در راه امانتداری از اعتماد فرمانده فاطمی سرشتمان را مسئلت می‌نمایم و رجای واثق دارم دست برادری و قدم همدلی ما برای تامین امنیت آسمان ایران عزتمند، تحت امر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، نه تنها جرات آزمودن توان بازدارندگی نیرو‌های مسلح کشور عزیزمان، بلکه جسارت خیال تعرض به این آب و خاک را از دشمن سلب خواهد کرد. ان شاءالله

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *