صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

نهرودی: می‌دانستم انتخاب بوکسور در ۸۰ کیلو دشوار است/ از حضور مربی خارجی باکیفیت استقبال می‌کنم

۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵:۰۱
کد خبر: ۴۷۳۲۰۴۳
دسته بندی‌: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم ملی بوکس گفت: همه می‌دانند شانس کسب سهمیه المپیک در بازی‌های آسیایی چقدر سخت است، اما هم به مدال فکر می‌کنیم و هم می‌خواهیم سهمیه بگیریم.

حسین نهرودی در گفت‌وگو با میزان، درخصوص اعزام بوکسور‌های ایران به بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: از مجموع ۵ بوکسور تا الان ۴ نفر نهایی شده‌اند و نمی‌خواهم یک به یک درخصوص بوکسور‌هایی که خط خورده‌اند، صحبت کنم و الان باید فقط به فکر بازی‌های آسیایی باشیم.

وی درباره معمای وزن ۸۰ کیلوگرم گفت: از ابتدا هم می‌دانستم در این وزن انتخاب از بین میثم قشلاقی، شاهین موسوی و حتی سالار رادمرد سخت است، اما به هر حال با برگزاری انتخابی نهایی یک نفر از بین میثم و شاهین مسافر هانگژو می‌شود.

*نمی‌شود به راحتی به فینال بازی‌های آسیایی رسید

سرمربی تیم ملی بوکس درباره شانس کسب سهمیه المپیک تصریح کرد: همه می‌دانند این کار چقدر سخت است و نمی‌شود به راحتی به فینال بازی‌های آسیایی رسید، اما هم به مدال فکر می‌کنیم و هم می‌خواهیم سهمیه المپیک داشته باشیم.

وی ادامه داد: البته دو شانس بزرگ دیگر برای رسیدن به المپیک وجود دارد و در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد، اما کسب سهمیه از هانگژو لذت خاصی دارد و باید با بهترین‌های دنیا در این بازی‌ها بجنگیم تا فینالیست داشته باشیم.

*کسب سهمیه از هانگژو لذت خاصی دارد

نهرودی درخصوص حضور مربی خارجی در تیم ملی بوکس گفت: از ابتدا هم قرار بود این اتفاق رخ دهد و من هم مربی موقت هستم. ان‌شاءالله مربی خوبی به ایران بیاید که تمام بچه‌ها از کار کردن کنار او نکات فنی زیادی یاد بگیرند، چون در غیر اینصورت فاصله زیادی بین مربیان خودمان با این نفرات نیست.

سرمربی تیم ملی بوکس در پایان خاطرنشان کرد: تا روزی که باشم در خدمت بوکس ایران هستم و تمام تلاش خود را به کار می‌بندم تا به وظیفه خودم عمل کنم و به همراه مربیان خوبی که در کنارم هستند برای موفقیت و سربلندی این رشته تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *