صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

شاه‌محمدی: از حضور اسکیت بین رشته‌های اعزامی به هانگژو خوشحالیم/ در امدادی شانس کسب مدال هستیم

۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۵:۱۳
کد خبر: ۴۷۳۱۹۶۹
دسته بندی‌: ورزشی ، سایر حوزه ها
ملی‌پوش اسکیت سرعت گفت: یک ماه است که به میزبانی اراک در اردو هستیم و این اردو تا زمان اعزام به هانگژو ادامه دارد.

کیارش شاه‌محمدی در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به تجارب قبلی خود در مسابقات بین‌المللی در مورد روند تمرینات ملی‌پوشان اسکیت در آستانه اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار داشت: من سابقه ۲ دوره حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ را در کارنامه دارم، در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۶ نیز حضور داشتم و در ۵ دوره از رقابت‌های اوپن کاپ، عناوین مختلفی کسب کرده‌ام.

وی ادامه داد: سطح کیفی تمرینات بالاست و نفرات حاضر در اردوی تیم ملی در آمادگی ایده‌آلی قرار دارند و صادقانه بخواهم بگویم در یک سال گذشته اردو‌های مستمر و مفیدی داشتیم و همیشه امکانات فراهم بوده است. در حال حاضر یک ماه است که به میزبانی شهر اراک در اردو هستیم و این اردو تا زمان اعزام به هانگژو ادامه خواهد داشت.

*خدا را شکر که با حضورمان در بازی‌های آسیایی تلاش‌های‌مان بی‌نتیجه نماند

ملی‌پوش اسکیت سرعت با تمجید از حمایت‌های اخیر از این رشته، خاطرنشان کرد: جدا از تلاش فردی ملی‌پوشان برای رسیدن به فرم ایده‌آل خود، حمایت‌های فدراسیون اسکیت و کمیته ملی المپیک هم باعث شده تا با آرامش خاطر تمرین کنیم و از این بابت از ریاست فدراسیون تشکر می‌کنم. 

وی افزود: همچنین جای خوشحالی دارد که بالاخره به رشته اسکیت  توجه شد و از مسئولان کمیته المپیک تشکر می‌کنیم که اسکیت را هم جزو رشته‌های اعزامی به هانگژو قرار دادند. در یک سال گذشته همه ملی‌پوشان اسکیت تمرینات سخت و پرفشاری پشت سر گذاشتند و خدا را شکر که با قطعی شدن حضورمان در بازی‌های آسیایی تلاش‌های‌مان بی‌نتیجه نماند.

*بازیکنان از خوشی‌های‌شان می‌زنند تا با کسب مدال در هانگژو دل مردم را شاد کنند

شاه‌محمدی درباره پیش‌بینی‌اش از نتایج تیم ملی اسکیت در بازی‌های آسیایی، گفت: در حال حاضر همه نفرات اعزامی به هانگژو رکورد‌های خوبی در تمرینات ثبت کرده‌اند و به ویژه در بخش امدادی شانس بسیار زیادی برای کسب مدال در بازی‌های آسیایی داریم. صبح و عصر در حال تمرین هستیم و از نزدیک شاهدم که بازیکنان از خوشی‌های‌شان می‌زنند تا با کسب مدال در هانگژو هم دل مردم را شاد کنند و هم اینکه با پاداش آن مدال به زندگی شخصی‌شان سر و شکلی بدهند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *