صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

معاون منابع انسانی دادگستری استان کردستان: استفاده از ظرفیت صلح یاران، روحانیون و شورای مصلحین و پایگاه‌های بسیج باعث پیشگیری از وقوع جرم می‌شود

۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷:۴۰
کد خبر: ۴۷۳۱۸۸۹
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کردستان در مراسم تکریم و معارفه سرپرست حوزه قضایی بخش کلاترزان گفت: استفاده از ظرفیت صلح یاران، روحانیون و شورای مصلحین و پایگاه‌های بسیج سبب پیشگیری از وقوع جرم، اختلافات فیمابین مردم و تشکیل پرونده در دستگاه قضایی می‌شود.

خبرگزاری میزان - با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کردستان، امام جمعه بخش کلاترزان، بخشدار و فرماندهان نظامی و انتظامی این بخش، سرپرست جدید حوزه قضایی بخش کلاترزان معرفی شد.

حجت الاسلام و المسلمین کیومرث امیرخانی در این مراسم ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان، اظهار کرد: قوه قضاییه جایگاه بسیار کلیدی در نظام جمهوری اسلامی دارد و خدمات شایانی در طول عمر انقلاب اسلامی انجام داده است و افتخار دستگاه قضایی این است که مسئولین عالی این قوه منصوب از، ولی امر مسلمین رهبر معظم انقلاب هستند.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کردستان تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی بر پایه مردمسالاری دینی شکل گرفته و بحث توجه و خدمت به مردم در نظام بسیار مورد تاکید قرار گرفته است.

وی افزود: در آیات کلام الله مجید و احادیث مختلف بحث خدمت رسانی به مردم تاکید شده و کارگزاران و خدمتگزاران در کشور باید در جهت خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم ساعی و کوشاتر باشند.

حجت الاسلام امیرخانی تاکید کرد: در برخورد با ارباب رجوع باید بسیار با روی گشاده و مهربانی رفتار شود چرا که مردم، ولی نعمت ما هستند و باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

وی به اهمیت صلح و سازش در جامعه اشاره و بیان کرد: استفاده از ظرفیت صلح یاران، روحانیون و شورای مصلحین و پایگاه‌های بسیج سبب پیشگیری از وقوع جرم، اختلافات فیمابین مردم و تشکیل پرونده در دستگاه قضایی می‌شود.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان همچنین بر لزوم تعامل هرچه بیشتر فیمابین مدیران قضایی و مدیران ادارات اجرایی در استان تاکید کرد و افزود: این موضوع سبب ارتقاء خدمت رسانی به مردم می‌شود.

در پایان این مراسم از زحمات علی صالحی تقدیر و مصطفی عذیری به عنوان سرپرست جدید حوزه قضایی بخش کلاترزان معرفی شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *