صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس کل دادگستری اردبیل: توان توجه به امر پیشگیری از وقوع جرم اصلی‌ترین موضوع سند تحول قضایی است

۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴:۲۹
کد خبر: ۴۷۳۱۷۹۵
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان اردبیل با حضور در حوزه قضایی شهرستان خلخال طی مراسمی رئیس و دادستان جدید این شهرستان را معرفی و منصوب کرد.

خبرگزاری میزان - طی مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان اردبیل، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری و جمعی از مسئولان شهرستان خلخال، ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند قاضی نباتی رئیس سابق حوزه قضایی خلخال، آرش جعفری که پیش از این سمت دادستانی شهرستان خلخال را بر عهده داشت به عنوان رئیس حوزه قضایی خلخال معرفی شد و مظفر رضایی خواجه بلاغ به سمت دادستان جدید این حوزه منصوب شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان اردبیل با بیان مهم‌ترین رسالت‌های قوه قضاییه، یکی از مهمترین رویکرد اصلی دستگاه قضایی را عمل بر اساس سند تحول قضایی دانست و گفت: در این سند به موضوعات بسیار مهم اشاره شده است که می‌توان توجه به امر پیشگیری از وقوع جرم را از اصلی‌ترین آن‌ها دانست.

وی با بیان اینکه یکی از راهکار‌های پیشگیری از وقوع جرم و تخلف اهتمام به تسریع در انجام امورات مردم در ادارات و دستگاه‌ها است، اظهار کرد: بسیاری از تخلفات متاسفانه ناشی از عملکرد و رفتار بد مسئولان نشات می‌گیرد، بنابراین هرچند رفتار‌های سازمانی قانونمند و در خدمت مردم باشد به همان میزان شاهد کاهش میزان تخلفات و جرائم و افزایش رضایتمندی عمومی را شاهد خواهیم بود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل افزایش تعاملات و همکاری‌های مابین مجموعه‌های قضایی، اجرایی و انتظامی را از دیگر مولفه‌های مهم در امر خدمت رسانی مطلوب‎ عنوان کرد.

بازدید از شعبات مختلف و پاسخگویی به اربابان رجوع از دیگر اقدامات این سفر کاری یک روزه مقام عالی قضایی استان به جنوب استان بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *