صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

ارتقاء ۲۰ رتبه‌ای ارزیابی عملکرد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سال ۱۴۰۱/ انتصاب مدیران کل جدید ستادی

۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶:۳۷
کد خبر: ۴۷۳۱۴۹۶
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
در شصت و دومین جلسه شورای عالی تحول و تعالی سازمان ثبت اسناد انتصاب‌های جدیدی در ستاد این سازمان صورت گرفت.

خبرگزاری میزان - شصت و دومین جلسه شورای عالی تحول و تعالی سازمان ثبت با حضور حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و قائم مقام معاونت راهبردی قوه قضائیه برگزار شد.

رئیس سازمان ثبت اسناد در این جلسه با تأکید بر تداوم برنامه محوری جهت دستیابی به جایگاه‌های بالاتر در ارائه خدمت به مردم و ارزیابی عملکرد سازمانی و لزوم تعامل بیشتر با رؤسای کل دادگستری و دادستان‌ها جهت رصد و پیشبرد اهداف اصلی این سازمان به عنوان بخش‌های مهمی از سند تحول و تعالی قوه قضاییه و سیاست‌های دستگاه قضایی، از پیگیری‌های معاونت راهبردی قوه قضاییه جهت گنجاندن اولویت‌های اساسی سازمان ثبت به عنوان یکی از شاخص‌های ارزیابی عملکرد دادگستری‌های کل استان‌ها تقدیر کرد و گفت: سازمان ثبت با رویکردی برنامه محور و بهره گیری از نظرات و تجارب اساتید و صاحب نظران دانشگاه‌های برجسته گام‌های خوبی را در ۲۰ ماهه اخیر برداشته و به زودی با ارائه سکوی (پلتفرم) دیجیتال خدمات یکپارچه ثبتی و بهره گیری بیشتر از هوش مصنوعی، تحولات بزرگی را در ارائه خدمات ثبتی رقم خواهد زد.

وی افزود: معاونت راهبردی قوه قضائیه نیز در حوزه برنامه ریزی بسیار خوب درخشیده و این ابتکار عمل که ما بتوانیم برنامه‌ها را از طریق رؤسای کل دادگستری‌ها پیگیری کنیم بسیار مؤثر خواهد بود و البته سازمان ثبت تجربه خوبی نیز تا کنون از تعامل با دادگستری‌های کل استان‌ها دارد.

اعظمی قائم مقام معاونت راهبردی قوه قضاییه نیز در این جلسه با تشریح اسناد بالادستی، حوزه‌های عملکردی، برنامه‌ها و اقدامات اجرایی دستگاه قضایی، اظهار کرد: در ارزیابی‌های اولیه صورت گرفته در معاونت راهبردی، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در حوزه قرارگاه پیگیری فرامین مقام معظم رهبری در قوه قضائیه، از بین ۱۷ حوزه رتبه نخست را کسب کرد و بهترین عملکرد را بویژه در اجرای برنامه‌های منظم و هدفمند استانی در بین دستگاه قضایی داشت.

وی افزود: بر اساس سیاست‌های تدوین شده، در قوه قضاییه برنامه ریزی‌ها بر اساس اهداف و اولویت‌های دستگاه قضایی صورت می‌گیرد نه اینکه مأموریت محور پیش برود و این برنامه‌ها نیز بر اساس فرامین و دستورات مقام معظم رهبری، سند تحول و تعالی، اسناد بالادستی و اقتضائات کارشناسی شده تدوین می‌شوند تا بعد از تبدیل شدن به گام‌های اجرایی، اهداف کلان قوه در استان‌ها نیز از طریق رؤسای کل دادگستری و در قالب مبادله موافقت نامه پیگیری شود.

خسروی مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی سازمان ثبت هم در این نشست گفت: در نتیجه ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی موضوع جشنواره شهید رجایی مربوط به دوره یکساله ۱۴۰۱ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با ارتقاء ۲۰ رتبه‌ای روبرو بوده است.

در شصت و دومین جلسه شورای عالی تحول و تعالی سازمان ثبت همچنین انتصاب‌های جدیدی در ستاد این سازمان صورت گرفت. بر این اساس طی احکام جداگانه‌ای از سوی حسن بابایی معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، «سید عبدالعزیز الیاسی» به عنوان مدیر کل امور اسناد و سردفتران، «عاصف حمدالهی» به عنوان مدیرکل دفتر نظارت بر اجرای اسناد رسمی و «علی اکبر باقری» به عنوان سرپرست اداره کل پشتیبانی، خدمات فنی و رفاهی سازمان ثبت منصوب و معرفی شدند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *